ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ(2003,2011-2014: ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΡΕΥΝΑ)
View/ Open
Date
2022Author
Αδαμαντίου, Ευανθία
Adamantiou, Evanthia
Γώτη, Ευθυμία
Gwti, Efthimia
Metadata
Show full item recordAbstract
Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται η μεθοδολογία, τα αποτελέσματα και τα
συμπεράσματα της έρευνας που υλοποίησα σε διάφορα Νηπιαγωγεία του Νομού
Φλώρινας, των Ιωαννίνων και της Θεσσαλονίκης κατά την περίοδο του Δεκεμβρίου -
Ιανουαρίου 2021-2022 . Πρόκειται για μια ποιοτική έρευνα, η οποία αποσκοπούσε
στην καταγραφή των απόψεων των νηπιαγωγών σχετικά με την Γλωσσική Διδασκαλία
στο Νηπιαγωγείο. Η έρευνα αυτή εστιαζόταν στο ΔΕΠΠΣ(2003), το Αναλυτικό
Πρόγραμμα του 2011 καθώς και στο Αναθεωρημένο Πρόγραμμα Σπουδών του 2014.
Αυτό που θέλαμε να συμπεράνουμε από την έρευνα αυτή είναι ποιο πρόγραμμα
γλωσσικής διδασκαλίας χρησιμοποιούν και ποιος θεωρούν ότι είναι ο σκοπός του
προγράμματος που χρησιμοποιούν όπως επίσης και στις οργανωμένες δραστηριότητες
γλωσσικής διδασκαλίας ποιο πρόγραμμα ακολουθούν και τι λαμβάνουν υπόψη στον
σχεδιασμό των γλωσσικών δραστηριοτήτων___________________________________
-_____________________________________