Show simple item record

dc.contributor.advisorΧατζηπαναγιωτίδη, Άννα
dc.contributor.authorΜαλαματή, Ζιώγα
dc.contributor.authorMalamati, Zioga
dc.date.accessioned2023-04-25T07:21:49Z
dc.date.available2023-04-25T07:21:49Z
dc.date.issued2023-02
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3388
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Η Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσαςen_US
dc.description.abstractΒασικός σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η κατηγοριοποίηση και ανάλυση των γλωσσικών λαθών δίγλωσσων μαθητών. Πιο συγκεκριμένα η έρευνα αφορά δίγλωσσους Έλληνες μαθητές που ζουν στη Ρουμανία κατά την παραγωγή γραπτού λόγου. Έννοιες όπως γλώσσα, γραπτός λόγος, λάθος καθώς και «δεύτερη» και «ξένη» γλώσσα αποτελούν το θεωρητικό υπόβαθρο της εργασίας αυτής. Γίνεται απόπειρα αποσαφήνισης της έννοιας της διγλωσσίας και οριοθέτησής της. Το λάθος κατέχει εξέχουσα θέση στην εργασία αυτή καθώς δεν αποτελεί αδυναμία του διδακτικού συστήματος. Αντιθέτως το λάθος φανερώνει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο μαθητής- δίγλωσσος και μη- αλλά και την εξέλιξη που έχει ο μαθητής στην εκμάθηση της δεύτερης γλώσσας. Γίνεται σαφές πως το λάθος έχει ιδιαίτερο διδακτικό και παιδαγωγικό ενδιαφέρον. Η παρούσα έρευνα εξετάζει τον αριθμό και τη φύση των γλωσσικών λαθών δίγλωσσων μαθητών με απώτερο σκοπό να αναδείξει την αναγκαιότητα της προσαρμογής της διδασκαλίας, την εφαρμογή ευέλικτων διδακτικών μεθόδων καθώς και των κατάλληλων παιδαγωγικών μεθόδων στις ανάγκες ενός πολύγλωσσοι μαθητικού δυναμικού. Επιπλέον γίνεται έρευνα τους εκπαιδευτικούς των μαθητών με τη χρήση ερωτηματολογίου περί του κατά πόσο το υλικό που τους δίνεται είναι βοηθητικό, ποιες παιδαγωγικές μεθόδους χρησιμοποιούν οι εκπαιδευτικοί και πως αντιμετωπίζουν το λάθος. Επομένως στο πρώτο μέρος της εργασίας αναφέρεται το θεωρητικό πλαίσιο, ενώ στο δεύτερο μέρος πραγματοποιείται η έρευνα και παρουσιάζονται τα αποτελέσματά της _______________________________________________________________ The purpose of this research is to classify and analyse the phonological and graphematic errors according to their occurrence and distribution in written corpora collected from Greek students who live in Romania. Significations as language, written corpora, errors and second-foreign language are the main theoretical part of the thesis. There will be an attempt to define the meaning of bilingualism. Errors play a major role in the research as they do not denote the weak spots of the teaching methods. On the contrary, errors denote the difficulties that bilingual students face while learning a second language. As a result it is clear that error is extremely important in pedagogical and tutorial field. The survey‟s data are being analyzed in quantity and quality base. This classification aims at making clear that it is urgent to adapt the lessons in every student‟s needs. It is also important for teachers to apply new pedagogical methods in order to meet bilingual students‟ needs. A second research is taking place in the same thesis. This survey intends to show whether the existing teaching material helps the second language learning. It also defines the pedagogical methods teachers use and how they handle their students‟ errors. In a nut shell the first part of the thesis deals with the theoretical base, while in the second part two surveys take place and their results are analyzed and discusseden_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectλάθηen_US
dc.subjectγλώσσαen_US
dc.subjectδιγλωσσίαen_US
dc.subjectγραπτός λόγοςen_US
dc.subjecterroren_US
dc.subjectlanguageen_US
dc.subjectbilingualismen_US
dc.subjectwritingen_US
dc.titleΑνάλυση λαθών στον γραπτό λόγο των δίγλωσσων μαθητών/τριών από την Ρουμανίαen_US
dc.title.alternativeError analysis of written language. The case of bilingual Romanian studentsen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record