Show simple item record

dc.contributor.advisorΝτίνας, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΠαράβου, Βασιλική
dc.contributor.authorParavou, Vasiliki
dc.date.accessioned2023-04-25T08:23:23Z
dc.date.available2023-04-25T08:23:23Z
dc.date.issued2023-02
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3395
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Η Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσαςen_US
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια παρατηρείται μία συνεχής τάση σύμφωνα με την οποία τα άτομα νεαρής ηλικίας χρησιμοποιούν ένα δικό τους κώδικα επικοινωνίας. Στη βιβλιογραφία έχει επικρατήσει να αναφέρεται ως η γλώσσα των νέων, ενώ σε αρκετές περιπτώσεις έχει παρατηρηθεί ότι αποτελεί ένα μέσο αποδοχής και προσδιορισμού της ταυτότητας. Η αντίδραση των ατόμων μεγαλύτερης ηλικίας έναντι της γλώσσας των νέων κυμαίνεται από την αποδοχή της έως την αποδοκιμασία της. Στη μεν πρώτη περίπτωση θεωρείται ως ένας δημιουργικός τρόπος επικοινωνίας από την πλευρά των νέων ατόμων στη δε δεύτερη περίπτωση θεωρείται ότι αποτελεί κίνδυνο για τη γλώσσα. Στα πλαίσια εκπόνησης της παρούσας έρευνας επιχειρήθηκε η διερεύνηση της στάσης των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έναντι της χρήσης της γλώσσας των νέων. Η ολοκλήρωσή της έδειξε ότι η γλώσσα των νέων αποτελούσε έναν ανεπίσημο τρόπο επικοινωνίας για τους χρήστες της μέσω του οποίου μπορούσαν να δηλώσουν την ταυτότητά τους, αν και χρησιμοποιούνταν κατά κόρον σημειώθηκε ότι αποτελούσε ένα προϊόν μόδας το οποίο θα μπορούσε να εξαφανιστεί με την πάροδο των ετών. Τέλος, από τους δημογραφικούς παράγοντες μόνο το φύλο των εκπαιδευτικών φάνηκε να επηρεάζει τη στάση τους έναντι της χρήσης της γλώσσας των νέων από τους μαθητές τους. __________________________________________________________ In recent years there has been an ongoing trend of young people using their own communication code. In the literature it has prevailed to be referred to as the language of the young, while in several cases it has been observed that it is a means of acceptance and identification. Older people's reaction to youth language ranges from acceptance to disapproval. In the first case, it is considered as a creative way of communication on the part of young people, and in the second case, it is considered to be a danger for the language. In the context of the present research, an attempt was made to investigate the attitude of Secondary Education teachers towards the use of the language of young people. Its completion showed that youth language was an informal means of communication for its users through which they could declare their identity. although it was widely used it was noted that it was a fashion item which could disappear over the years. Finally, of the demographic factors, only the teachers' gender appeared to influence their attitudes towards the use of youth language by their students.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectΓλώσσα των νέωνen_US
dc.subjectΓλωσσική ποικιλίαen_US
dc.subjectΕκπαίδευσηen_US
dc.subjectLanguage of young peopleen_US
dc.subjectLinguistic varietyen_US
dc.subjectEducationen_US
dc.titleΗ γλώσσα των νέων: Στάσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσηςen_US
dc.title.alternativeThe Language of young people; Αttitude of Secondary Education teachersen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record