Show simple item record

dc.contributor.advisorΚλεφτοδήμος, Αλέξανδρος
dc.contributor.authorΚαμενίτσα, Θωμαή
dc.contributor.authorKamenitsa, Thomai
dc.date.accessioned2023-04-25T09:02:01Z
dc.date.available2023-04-25T09:02:01Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3400
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Δημόσιος Λόγος και Ψηφιακά Μέσαen_US
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει τα οφέλη που παρουσιάζουν οι πολυμεσικές εφαρμογές με τη χρήση animation στην εκπαίδευση γενικότερα, αλλά και στο μάθημα της Φυσικής ειδικότερα. Στα πλαίσια της εργασίας δημιουργήθηκε ένα επεξηγηματικό εκπαιδευτικό video με τη χρήση animation το οποίο προσεγγίζει το φαινόμενο της Βαρύτητας. Για την δημιουργία του video χρησιμοποιήθηκαν αρκετές πλατφόρμες ώστε να υπάρξει ένα ολοκληρωμένο αποτέλεσμα, το οποίο απευθύνεται σε παιδιά από 10 χρονών και πάνω. Ορισμένες από τις εφαρμογές που χρησιμοποιήθηκαν είναι το Openshot, το Canva , το Clipchamp για την επεξεργασία του video, το Audacity για την δημιυργία αφήγησης ακι επεξεργασία του ήχου, και το Inkscape για την δημιουργία γραφικών. Στα συμπεράσματα της έρευνας συγκαταλέγεται η διαπίστωση της αξίας των πολυμεσικών εφαρμογών και εν προκειμένω των video με χρήση animation στην διδασκαλία αλλά και στην επεξήγηση των φαινομένων της Φυσικής._____________________________________ ___________________________________________ The purpose of this thesis is to investigate the benefits of multimedia applications using animation in education in general and in the course of Physics in particular. In the context of this thesis, an explanatory educational video using animation was created that approaches the phenomenon of gravity. For the creation of the video, several platforms were used in order to create a comprehensive result that is aimed at children 10 years old and above. Some of the applications that were used are Openshot, Canva, Clipchamp to edit the video, Audacity to create the narration and edit the audio, and Inkscape to create the graphics. The research concluded that multimedia applications in general and especially videos using animation are a very handy tool for teachers which helps in teaching and explaining the phenomena of physics.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectΨηφιακή Αφήγησηen_US
dc.subjectVideoen_US
dc.subjectπολυμέσα στην εκπαίδευσηen_US
dc.subjectDigital storytellingen_US
dc.subjectvideo animationen_US
dc.subjectmultimedia in educationen_US
dc.titleΨηφιακή Αφήγηση και εκπαίδευση. Δημιουργία Εκπαιδευτικού Video για την εκμάθηση θεμάτων Φυσικής με την χρήση γραφικών και animation.en_US
dc.title.alternativeDigital storytelling and education. Creating educational videos for learning physics topics using graphics and animationen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record