Ψηφιακή Αφήγηση και εκπαίδευση. Δημιουργία Εκπαιδευτικού Video για την εκμάθηση θεμάτων Φυσικής με την χρήση γραφικών και animation.
Abstract
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει τα οφέλη
που παρουσιάζουν οι πολυμεσικές εφαρμογές με τη χρήση animation στην
εκπαίδευση γενικότερα, αλλά και στο μάθημα της Φυσικής ειδικότερα.
Στα πλαίσια της εργασίας δημιουργήθηκε ένα επεξηγηματικό εκπαιδευτικό
video με τη χρήση animation το οποίο προσεγγίζει το φαινόμενο της Βαρύτητας. Για
την δημιουργία του video χρησιμοποιήθηκαν αρκετές πλατφόρμες ώστε να υπάρξει
ένα ολοκληρωμένο αποτέλεσμα, το οποίο απευθύνεται σε παιδιά από 10 χρονών και
πάνω. Ορισμένες από τις εφαρμογές που χρησιμοποιήθηκαν είναι το Openshot, το
Canva , το Clipchamp για την επεξεργασία του video, το Audacity για την δημιυργία
αφήγησης ακι επεξεργασία του ήχου, και το Inkscape για την δημιουργία γραφικών.
Στα συμπεράσματα της έρευνας συγκαταλέγεται η διαπίστωση της αξίας των
πολυμεσικών εφαρμογών και εν προκειμένω των video με χρήση animation στην
διδασκαλία αλλά και στην επεξήγηση των φαινομένων της Φυσικής._____________________________________
___________________________________________
The purpose of this thesis is to investigate the benefits of multimedia
applications using animation in education in general and in the course of
Physics in particular.
In the context of this thesis, an explanatory educational video using
animation was created that approaches the phenomenon of gravity. For the
creation of the video, several platforms were used in order to create a
comprehensive result that is aimed at children 10 years old and above. Some of
the applications that were used are Openshot, Canva, Clipchamp to edit the
video, Audacity to create the narration and edit the audio, and Inkscape to create
the graphics.
The research concluded that multimedia applications in general and
especially videos using animation are a very handy tool for teachers which helps
in teaching and explaining the phenomena of physics.