Show simple item record

dc.contributor.advisorΝτίνας, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΧρήστου, Μαγδαληνή
dc.contributor.authorChristou, Magdalini
dc.date.accessioned2023-04-25T10:36:46Z
dc.date.available2023-04-25T10:36:46Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3409
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Δημόσιος Λόγος και Ψηφιακά Μέσαen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει στόχο να εντοπίσει τα κριτήρια κειμενικότητας σε διαφημιστικά μηνύματα που έχουν προβληθεί τα τελευταία χρόνια στην ελληνική τηλεόραση. Για τη διεξαγωγή της έρευνας επιλέχθηκαν τα διαφημιστικά μηνύματα, καθώς τη σημερινή εποχή οι διαφημίσεις κατακλύζουν τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των ατόμων, έχοντας στόχο να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στο καταναλωτικό κοινό. Πιο συγκεκριμένα, επιλέχθηκαν δέκα τηλεοπτικές διαφημίσεις και η ανάλυσή τους πραγματοποιήθηκε με βάση τους παράγοντες κειμενικότητας του μοντέλου των de Beaugrande και Dressler, με σκοπό να εξετασθούν όχι μόνο τα επιφανειακά στοιχεία ενός κειμένου, αλλά και οι σχέσεις που αναπτύσσονται μεταξύ τους, αλλά και μεταξύ των εννοιών, των προθέσεων, των πληροφοριών, των καταστάσεων και άλλων κειμένων. Η έρευνα καταλήγει στο συμπέρασμα πως όλοι οι παράγοντες κειμενικότητας εντοπίζονται σε κάθε ένα από τα διαφημιστικά κείμενα που αναλύθηκαν. _______________________________________________________ This study aims to identify the standards of textuality in advertising messages that have been shown in recent years on Greek television. Advertising messages were chosen for carrying out the research, as nowadays advertisements flood the Mass Media and these are an integral part of people's daily lives, aiming to promote their products and services to the consumer public. More specifically, ten television commercials were selected and their analysis was carried out based on the textuality standards of de Beaugrande and Dressler's model, in order to examine not only the surface elements of a text, but also the relationships that develop between them and between of meanings, intentions, information, situations and other texts. The research concludes that all standards of textuality are found in each of the analyzed advertising texts.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectεπικοινωνίαen_US
dc.subjectδιαφήμισηen_US
dc.subjectκριτήρια κειμενικότηταςen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectstandards of textualityen_US
dc.titleΗ επικοινωνία στις διαφημίσεις: κριτήρια κειμενικότητας στα διαφημιστικά κείμενα.en_US
dc.title.alternativeCommunication in advertisements: standards of textuality in advertising messages.en_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record