Show simple item record

dc.contributor.advisorΧατζηπαναγιωτίδη, Άννα
dc.contributor.authorΑγγελοπούλου, Μαρία
dc.contributor.authorAngelopoulou, Maria
dc.date.accessioned2023-04-25T10:52:06Z
dc.date.available2023-04-25T10:52:06Z
dc.date.issued2023-02
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3412
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Η Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσαςen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία εστιάζει στην παραγωγή γλωσσικού υλικού για αλλόγλωσσα παιδιά προσχολικής ηλικίας από την Ουκρανία πάνω σε πέντε περιστάσεις επικοινωνίας: επικοινωνία/ ηλεκτρονικός υπολογιστής, φαγητό, μαγαζιά/ αγορά, επαγγέλματα χρώματα/ ενδυμασία. Αποτελείται από τρία μέρη. Στο πρώτο μέρος αναλύεται το θεωρητικό πλαίσιο της εργασίας. Αρχικά, γίνεται αναφορά στον ορισμό του όρου πρόσφυγας και στην περίπτωση των προσφύγων από Ουκρανία. Συνεχίζει με τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ ξένης γλώσσας, τους οργανισμούς που συντελούν για τη διδασκαλία της (ΚΕΠΑ, Ε.ΔΙΑ.Μ.ΜΕ.) καθώς και τις διδακτικές προσεγγίσεις που χρησιμοποιούνται για το σκοπό αυτό. Τέλος, γίνεται αναφορά στο ρόλο της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στην ένταξη των προσφύγων και στα αναλυτικά προγράμματα που αξιοποιούνται για την εκπαίδευση τους. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας παρουσιάζεται ο στόχος της εργασίας και η μεθοδολογία της έρευνας που ακολουθήθηκε για την εκπόνηση της εργασίας. Στο τρίτο μέρος παρουσιάζεται το εκπαιδευτικό υλικό που κατασκευάστηκε για παιδιά προσχολικής ηλικίας από την Ουκρανία. Σε κάθε περίσταση αναφέρονται αναλυτικά οι δραστηριότητες, οι στόχους (γλωσσικούς, κοινωνικούς, πολιτισμικούς), το λεξιλόγιο, τα μέσα και τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή του εκπαιδευτικού υλικού._______________________________________ ____________________________________________ This paper focuses on the production of language materials for foreign-language preschool children from Ukraine on five communication contexts: communication/computer, food, shops/market, professions, colours/clothing. It consists of three parts. The first part analyses the theoretical framework of the work. First, the definition of the term refugee and the case of refugees from Ukraine are discussed. It continues with the teaching of Greek as a second/foreign language, the organizations that contribute to its teaching (KEPA, E.DI.M.ME.) as well as the teaching approaches used for this purpose. Finally, reference is made to the role of intercultural education in the integration of refugees and the curricula used for their education. The second part of the paper presents the aim of the paper and the research methodology followed for the preparation of the paper. The third part presents the educational materials developed for preschool children from Ukraine. In each case the activities, objectives (linguistic, social, cultural), vocabulary, means and materials used for the construction of the educational material are detailed.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectπρόσφυγεςen_US
dc.subjectΟυκρανίαen_US
dc.subjectπαιδιά προσχολικής ηλικίαςen_US
dc.subjectpreschool childrenen_US
dc.subjectUkraineen_US
dc.subjectrefugeesen_US
dc.titleΠαραγωγή γλωσσικού υλικού για αλλόγλωσσα παιδιά προσχολικής ηλικίας από την Ουκρανία. Πέντε περιστάσεις επικοινωνίαςen_US
dc.title.alternativeProduction of language materials for foreign-language preschool children from Ukraine. Five communication situations.en_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record