Show simple item record

dc.contributor.advisorΝτίνας, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΒρόντζου, Βασιλική
dc.contributor.authorVrontzou, Vasiliki
dc.date.accessioned2023-04-26T08:23:35Z
dc.date.available2023-04-26T08:23:35Z
dc.date.issued2023-02
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3423
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Δημόσιος Λόγος και Ψηφιακά Μέσαen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα ποιοτική έρευνα εξετάζει την επίδοση των δίγλωσσων μαθητών, σε ένα σύγχρονο πολυπολιτισμικό σχολείο. Συγκρίνει τα αποτελέσματα και μελετά την οπτική των τεσσάρων ερευνών, εξάγοντας χρήσιμα συμπεράσματα, αναδεικνύοντας νέες βέλτιστες πρακτικές στη μαθησιακή διαδικασία και στην αλληλεπίδραση των εκπαιδευτικών, δίγλωσσων μαθητών και μεταναστών γονέων. Αντλήθηκαν, βάσει των αποτελεσμάτων των τεσσάρων ερευνών, ουσιώδη στατιστικά δεδομένα αναφορικά με τις απόψεις των εκπαιδευτικών σε σημαντικά θέματα της εκπαίδευσης των δίγλωσσων μαθητών, της επικοινωνίας και της συνεργασίας τους με τους γηγενείς συμμαθητές. Επιχειρήθηκε, επίσης, η ανασκόπηση της εμπλοκής των μεταναστών γονέων στη μαθησιακή εξέλιξη των παιδιών τους και τις σχολικές δραστηριότητες. Παρατηρήθηκε η θετική και υποστηρικτική στάση των εκπαιδευτικών, ο καθοριστικός τους ρόλος τους στη μάθηση των δίγλωσσων μαθητών και η ανάγκη περαιτέρω επιμόρφωσής τους στο ζήτημα της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Τα συμπεράσματα της έρευνας οδηγούν στη διαμόρφωση νέων μαθησιακών πρακτικών διδασκαλίας και προσεγγίσεων των δίγλωσσων μαθητών και των γονέων τους, καλύπτοντας τις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες ενός πολυγλωσσικού σχολείου, με την ταυτόχρονη εξάλειψη της εκπαιδευτικής ανισότητας στο σχολικό περιβάλλον _______________________________________________________ This qualitative research examines the performance of bilingual students in a modern multicultural school. It compares the results and studies the perspective of the four researches, drawing useful conclusions, highlighting new best practices in the learning process and in the interaction of teachers, bilingual students and immigrant parents. Based on the results of the four surveys, essential statistical data were extracted regarding the opinions of the teachers on important issues of the education of bilingual students, their communication and cooperation with their native classmates. It was also attempted to review the involvement of immigrant parents in their children's learning development and school activities. The positive and supportive attitude of the teachers, their decisive role in the learning of bilingual students and the need for further training in the issue of intercultural education was observed. The conclusions of the research lead to the formation of new learning teaching practices and approaches of bilingual students and their parents, meeting the ever-increasing needs of a multilingual school, with the simultaneous elimination of educational inequality in the school environment.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectΔιγλωσσίαen_US
dc.subjectεπίδοση δίγλωσσων μαθητώνen_US
dc.subjectαπόψεις εκπαιδευτικώνen_US
dc.subjectBilingualismen_US
dc.subjectbilingual students' performanceen_US
dc.subjectteachers' viewsen_US
dc.titleΗ διγλωσσία και η εκπαίδευση των δίγλωσσων μαθητών στα ελληνικά σχολεία - βιβλιογραφική ανασκόπηση ερευνών για τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών στη διγλωσσίαen_US
dc.title.alternativeBilingualism and the education of bilingual students in Greek schools - a literature review of research on teachers' perceptions of bilingualismen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record