Show simple item record

dc.contributor.advisorΧατζηπαναγιωτίδη, Άννα
dc.contributor.authorΑλεξούδη, Χριστίνα
dc.contributor.authorAlexoudi, Christina
dc.date.accessioned2023-04-26T08:36:15Z
dc.date.available2023-04-26T08:36:15Z
dc.date.issued2023-01
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3426
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Η Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσαςen_US
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του ζητήματος της δίγλωσσης εκπαίδευσης αλλόγλωσσων μαθητών στο Νηπιαγωγείο μέσα από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση του ζητήματος. Η πολυπολιτισμικότητα αποτελεί πια ένα αναπόσπαστο στοιχείο των σημερινών κοινωνιών σε όλο τον κόσμο. Η συνθήκη αυτή αντικατοπτρίζεται σε όλες τις πτυχές της κοινωνικής ζωής, και αναπόφευκτα και στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Το νηπιαγωγείο αποτελεί την πρώτη επίσημη βαθμίδα εκπαίδευσης τόσο για τους μονόγλωσσους όσο και για τους αλλόγλωσσους μαθητές, και έτσι διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην ένταξη και την ομαλή συμπερίληψη των δίγλωσσων μαθητών, οι οποίοι προέρχονται από διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα, μέσα στην εκπαιδευτική και παιδαγωγική διαδικασία. Η διατήρηση της γλωσσικής και πολιτισμικής ταυτότητας των μαθητών θα πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος και των υπηρεσιών που θεσμοθετούν την εκπαιδευτική πολιτική αναφορικά με τη δίγλωσση εκπαίδευση. __________________________________________________________________ The aim of this paper is to investigate the issue of bilingual education of non-native students in Kindergarten through the bibliographic review of the issue. Multiculturalism is now an integral part of today's societies around the world. This condition is reflected in all aspects of social life, and inevitably also in the Greek education system. Kindergarten is the first formal level of education for both monolingual and non-lingual students, and thus plays an important role in the integration and smooth inclusion of bilingual students, who come from different cultural backgrounds, in the educational and pedagogical process. The preservation of the linguistic and cultural identity of the students should be a priority of the educational system and the services that establish the educational policy regarding bilingual education.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectδίγλωσση εκπαίδευσηen_US
dc.subjectνηπιαγωγείοen_US
dc.subjectγλωσσική κατάκτησηen_US
dc.subjectbilingual educationen_US
dc.subjectkindergartenen_US
dc.subjectverbal acquisitionen_US
dc.titleΗ κατάκτηση του προφορικού λόγου από αλλόγλωσσα παιδιά σε ένα νηπιαγωγείο με μεικτό μαθητικό κοινόen_US
dc.title.alternativeThe acquisition of spoken language by non-native children in a kindergarten with a mixed student populationen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record