Show simple item record

dc.contributor.advisorΧατζηπαναγιωτίδη, Άννα
dc.contributor.authorΓεωργιάδου, Ανατολή
dc.contributor.authorGeorgiadou, Anatoli
dc.date.accessioned2023-04-26T09:15:19Z
dc.date.available2023-04-26T09:15:19Z
dc.date.issued2023-02
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3431
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Η Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσαςen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό την κατασκευή εκπαιδευτικού υλικού για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας το οποίο απευθύνεται σε μαθητές προσφυγές προσχολικής ηλικίας (4-5 ετών) από την Ουκρανία. Το εκπαιδευτικό υλικό που θα παρουσιαστεί στην συνέχεια, έχει στόχο να καλλιεργήσει τις δεξιότητες κατανόησης και παραγωγής προφορικού λόγου. Το υλικό στηρίζεται στην επικοινωνιακή προσέγγιση της διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης επιδιώκοντας να ενσωματώσει κοινωνικά και πολιτισμικά στοιχεία στην εκμάθηση της γλώσσας ώστε να είναι ικανοί να ανταποκριθούν επιτυχώς σε διάφορες ρεαλιστικές επικοινωνιακές περιστάσεις. Το συγκεκριμένο υλικό έχει σχεδιαστεί με βασικό άξονα τον σεβασμό και την αποδοχή της πολιτισμικής ταυτότητας του κάθε παιδιού. Ακόμη, η μητρική/πρώτη γλώσσα των παιδιών κατέχει σημαντική θέση στο υλικό, καθώς λειτουργεί επικουρικά στο να μάθουν τα παιδιά την ελληνική γλώσσα. Το γλωσσικό υλικό εντάσσει στο εσωτερικό του τη μητρική- πρώτη γλώσσα των μαθητών. Η θεματολογία πηγάζει από την καθημερινή ζωή, τις συνήθειες και τα ενδιαφέροντα των μαθητών, σε ένα ευχάριστο και παιγνιώδες περιβάλλον μάθησης. ___________________________________________________________________ This present thesis aims to design an educational material to teach Greek as a second/foreign language that addresses refugee pre-school students (4-5 years old) from Ukraine. The educational material, which will be presented below, aims to cultivate the skills of comprehension and production of spoken language. The material is based on the communicative approach to teaching Greek as a second/foreign language, seeking to incorporate social and cultural elements in language learning so that they are able to respond successfully to various realistic communicative situations. This material has been designed with respect and acceptance of each child's cultural identity as a key focus. Furthermore, the children's mother tongue/first language plays an important role in the material, as it serves as a supportive factor in helping children to learn Greek. The language material integrates the pupils' mother tongue/first language within itself. The themes are drawn from the pupils' everyday life, habits and interests in a pleasant and playful learning environment.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσαςen_US
dc.subjectπρόσφυγες προσχολικής ηλικίας από την Ουκρανίαen_US
dc.subject, κατασκευή εκπαιδευτικού υλικούen_US
dc.subjectteaching Greek as a second/foreign languageen_US
dc.subjectrefugees of preschool age from Ukraineen_US
dc.subjectconstruction of educational materiaen_US
dc.titleΠαραγωγή γλωσσικού υλικού για αλλόγλωσσα παιδιά προσχολικής ηλικίας από την Ουκρανία. Πέντε περιστάσεις επικοινωνίαςen_US
dc.title.alternative«Production of language materials for foreign language preschool children from Ukraine. Five occasions of communication.en_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record