Η διαχείριση των ετεροτήτων ως πολιτική και στρατηγική σε μια δημόσια υπηρεσία. Το παράδειγμα του τμήματος ιθαγένειας Κοζάνης
Abstract
Εισαγωγή: Η ποικιλομορφία περιλαμβάνει την εθνικότητα και το πολιτιστικό υπόβαθρο, το φύλο,
την ηλικία, φυσικές ικανότητες, οικογενειακή κατάσταση, θρησκευτικές πεποιθήσεις, προοπτική
και εμπειρία. Αναφέρεται επίσης διαφορετικούς τρόπους σκέψης και εργασίας. Η προσέγγισή μας
στην ποικιλομορφία περιλαμβάνει την διατομή των ανθρώπων και τη διαφορά που αποτελούν τη
συμμετοχή μας και την ευρύτερη κοινότητα εξυπηρετούμε.
Σκοπός: Σκοπός της τρέχουσας εργασίας είναι η ανάδειξη της διαχείρισης των ετεροτήτων σε μια
δημόσια υπηρεσία.
Υλικό-Μέθοδος: Χρησιμοποιήθηκαν ελληνικά και ξενόγλωσσα άρθρα από περιοδικά καθώς και
συγγράμματα αλλά και προεδρικά διατάγματα σχετικά με το θέμα.
Συμπεράσματα: Η έννοια της πολυπολιτισμικής διαχείρισης και της πολυμορφίας περιλαμβάνει
την αποδοχή και τον σεβασμό, την αναγνώριση και την αποτίμηση των μεμονωμένων διαφορών. Η
ποικιλομορφία ορίζεται ως οι διαφορές μεταξύ των ανθρώπων, οι οποίες μπορούν να
περιλαμβάνουν διαστάσεις φυλής, εθνότητας, φύλου, σεξουαλικού προσανατολισμού,
κοινωνικοοικονομικής κατάστασης, ηλικίας, σωματικών ικανοτήτων, θρησκευτικών πεποιθήσεων,
πολιτικών πεποιθήσεων ή άλλων ιδεολογιών. Ο πολυπολιτισμισμός αναφέρεται στην ύπαρξη
γλωσσικά, πολιτισμικά και εθνικά διαφόρων τμημάτων σε μια οργάνωση.
Η διαχείριση της πολυμορφίας ορίζεται ως "η στρατηγική ευθυγράμμιση της ανομοιογένειας ενός
πληθυσμού για να συμπεριλάβει και να εκτιμήσει τον κάθε άνθρωπο για να βελτιώσει την
οργανωτική δικαιοσύνη και να επιτύχει καλύτερα επιχειρηματικά αποτελέσματα
_____________________________________________________________________________
Introduction: Diversity includes ethnicity and cultural background, gender, age, physical ability,
marital status, religious beliefs, perspective and experience. Different ways of thinking and working
are also mentioned. Our approach to diversity encompasses the intersection of people and the
difference that make us a part of and the wider community we serve.
Purpose: The purpose of the current work is to highlight the management of minorities in a public
service.
Material-Method: Greek and foreign language articles from journals as well as textbooks and
presidential decrees on the subject were used.
Conclusions: The concept of multicultural management and diversity encompasses the acceptance
and respect, recognition and appreciation of individual differences. Diversity is defined as
differences between people, which may include race, ethnicity, gender, sexual orientation,
socioeconomic status, age, physical ability, religious beliefs, political beliefs or other ideologies.
Multiculturalism refers to the existence of linguistically, culturally and ethnically diverse parts of an
organization.
Diversity management is defined as "the strategic alignment of the heterogeneity of a population to
include and value each human being to improve organizational justice and achieve better business
results"