Show simple item record

dc.contributor.advisorΚυρίδης, Αργύριος
dc.contributor.authorΤσιλεμάνη, Μαρία
dc.contributor.authorTsilemani, Maria
dc.date.accessioned2023-05-04T10:09:23Z
dc.date.available2023-05-04T10:09:23Z
dc.date.issued2019-10
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3501
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Πολιτισμικές Σπουδές: Σημειωτική και Επικοινωνίαen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη έχει ως στόχο να καταγράψει τον τρόπο με τον οποίο εκπαιδευτικοί του ελληνικού δημόσιου σχολείου και ειδικότερα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αντιλαμβάνονται και ερμηνεύουν τις εκπαιδευτικές ανισότητες. Για τον σκοπό αυτό καταγράφηκαν οι απόψεις 130 εκπαιδευτικών διαφόρων ειδικοτήτων που εργάζονται στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Τα δεδομένα συλλέχθηκαν με τη βοήθεια ερωτηματολογίου αποτελούμενου τόσο από ερωτήσεις ανοικτού όσο και από ερωτήσεις κλειστού τύπου. Για την ανάλυση των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της ανάλυσης περιεχομένου. Το βασικό συμπέρασμα που προέκυψε από την έρευνα είναι ότι, κατά την άποψη των εκπαιδευτικών, οι ανισότητες εξακολουθούν να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της δημόσιας εκπαίδευσης και συνδέονται άρρηκτα με τις κοινωνικές ανισότητες. Επιπλέον, κατέστη φανερή η ανάγκη της αξιοποίησης των απόψεων των εκπαιδευτικών της πράξης και της ανάδειξης τους σε συνδιαμορφωτές της εκπαιδευτικής πολιτικής __________________________________________________________________________________ The current study aims on registering the ways in which teachers working in public schools of Greece and particularly those in secondary education can apprehend and interpret educational inequalities. The viewpoints of 130 secondary education teachers of various specialties were recorded for the sake of this study. A questionnaire that constitutes of both closed and open ended questions aided in the collection of this data. Content analysis was the method used for the analysis of the data. The basic conclusion that came up from the research is that, from a teacher’s standpoint, the inequalities continue to make up an integral part of public education and are deeply connected with social inequalities. In addition, the need for utilizing the teachers’ viewpoints and turning them into co-modulators of educational politics was made obviousen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectανισότητεςen_US
dc.subjectκοινωνιολογία της εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectinequalitiesen_US
dc.subjectsociology of educationen_US
dc.subjectteacheren_US
dc.subjectεκπαιδευτικόςen_US
dc.titleΗ έννοια της εκπαιδευτικής ανισότητας όπως την αντιλαμβάνονται και την ερμηνεύουν εκπαιδευτικοί της ελληνικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςen_US
dc.title.alternativeHow secondary school teachers in Greece apprehend and interpret aducational inequalitiesen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record