Show simple item record

dc.contributor.advisorΓρίβα, Ελένη
dc.contributor.authorΚωνσταντοπούλου, Γεωργία
dc.contributor.authorKonstantopoulou, Georgia
dc.date.accessioned2023-05-04T10:42:11Z
dc.date.available2023-05-04T10:42:11Z
dc.date.issued2019-10
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3503
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσαςen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αφορά την υλοποίηση του πιλοτικού προγράμματος σε μαθητές του Νηπιαγωγείου μέσα από δέκα διαφορετικούς θεματικούς άξονες, στους οποίους συμπεριλαμβάνονται δραστηριότητες από δύο πολιτισμικά πλαίσια των χωρών Ελλάδας και Γαλλίας. Το ερευνητικό εγχείρημα στοχεύει σε μια δίγλωσση διδακτική προσέγγιση, ώστε οι μαθητές να γνωρίσουν πολιτισμικά στοιχεία, αξίες και συνήθειες από τους δύο πολιτισμούς, σε ένα πολυαισθητηριακό και παιγνιώδες περιβάλλον μάθησης, να καλλιεργήσουν διαπολιτισμικές δεξιότητες επικοινωνίας και ενσυναίσθησης. Κατακτώντας μια δεύτερη ξένη γλώσσα, οι μαθητές με βιωματικό τρόπο, αποκτούν γνώσεις του περιεχομένου της διδασκαλίας. Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε σε πέντε μήνες και μετά την αξιολόγησή του, αναδείχτηκε η επιτυχία των στόχων του. Τα παιδιά απόκτησαν σημαντικές γλωσσικές, επικοινωνιακές και διαπολιτισμικές δεξιότητες. Υιοθέτησαν μια θετική στάση για την πολιτισμική ετερότητα και τη διγλωσσία, επιπλέον ανάπτυξαν διαπολιτισμική και μεταγλωσσική επίγνωση. ____________________________________________________________________________________________ The present thesis concerns the implementation of a pilot program for kindergarten students through ten different thematic units, which include activities from the cultural contexts of Greece and France. The research project aims at a bilingual teaching approach so that students can learn about the cultural elements, values and habits of the two cultures, in a multi-sensory and playful learning environment, cultivating intercultural communication and empathy skills. Through a second language acquisition in an experiential manner, students acquire knowledge from the teaching content. The program was completed in five months and after its assessment, the success of its objectives was highlighted. The students developed important linguistic, communication and intercultural skills. They adopted a positive attitude towards cultural diversity and bilingualism, and they further developed intercultural and post-linguistic awarenessen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectδιαπολιτισμικότηταen_US
dc.subjectενσυναίσθησηen_US
dc.subjectδίγλωσση εκπαίδευσηen_US
dc.subjectinterculturalityen_US
dc.subjectbilingual educationen_US
dc.subjectforeign languageen_US
dc.titleΣου γνωρίζω την χώρα μου, μου γνωρίζεις την δική σου;en_US
dc.title.alternativeI introduce you my country, you introduce me yoursen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record