Show simple item record

dc.contributor.advisorΣοφιανίδης, Άγγελος
dc.contributor.authorΣκραπαρλής, Χρήστος
dc.contributor.authorSkraparlis, Christos
dc.date.accessioned2023-05-04T11:02:17Z
dc.date.available2023-05-04T11:02:17Z
dc.date.issued2023-02
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3506
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες, το Περιβάλλον και την Τεχνολογίαen_US
dc.description.abstractΗ συνεχώς μεταβαλλόμενη εκπαιδευτική πραγματικότητα φέρνει τους εκπαιδευτικούς αντιμέτωπους με νέες προκλήσεις και ανάγκες. Οι νέες γενιές εκπαιδευομένων μεγάλωσαν μέσα σε ένα διαδραστικό κόσμο, κάτι που αποζητούν φαίνεται να αποζητούν και στην εκπαίδευση τους. Ταυτόχρονα, η ανάγκη για σεβασμό στη διαφορετικότητα και η ένταξη αποτελούν μια από τις προμετωπίδες τις σύγχρονης εκπαίδευσης. Για να ανταποκριθούν σε αυτό τη μεταβαλλόμενη πραγματικότητα, οι εκπαιδευτικοί απαιτείται να συνδυάσουν προσεγγίσεις που ήδη έχουν καθιερωθεί (διερευνητική προσέγγιση) με προσεγγίσεις που μπορούν να εμπλουτίσουν το μαθησιακό περιβάλλον με διαδραστικότητα (Παιχνίδια Εναλλακτικής Πραγματικότητα, Επαυξημένη Πραγματικότητα) μέσα σε ένα πλαίσιο που προωθεί τη συμμετοχή όλων των μαθητών και μαθητριών (Καθολικός Σχεδιασμός για τη Μάθηση). Στόχος της παρούσας έρευνας ήταν η ανάπτυξη και αξιολόγηση ενός συμπεριληπτικού διερευνητικού Παιχνιδιού Εναλλακτικής Πραγματικότητας, εμπλουτισμένου με στοιχεία Επαυξημένης Πραγματικότητας. Η συλλογή δεδομένων πραγματοποιήθηκε με τεστ πριν και μετά την παρέμβαση για τα μαθησιακά αποτελέσματα και με ερωτηματολόγιο για τις αντιλήψεις των φοιτητών/φοιτητριών ως εκπαιδευόμενοι/εκπαιδευόμενες και ως μελλοντικοί/μελλοντικές εκπαιδευτικοί. Τα αποτελέσματα ανέδειξαν τη θετική επιρροή που έχει ένα συμπεριληπτικό παιχνίδι εναλλακτικής πραγματικότητας τόσο ως προς τα μαθησιακά αποτελέσματα όσο και στη δημιουργία ενός θετικού περιβάλλοντος μάθησης. Ενός περιβάλλοντος μάθησης που αυξάνει το ενδιαφέρον, την ενεργητική συμμετοχή, τη συνεργατικότητα και δίνει περισσότερες ευκαιρίες σε όλους τους/τις μαθητές/μαθήτριες για ουσιαστική συμμετοχή. +_______________________________________________________________________________________ The constantly changing educational reality brings the educators to face new challenges and needs. The new generation learners grew up in an interactive world, something that they seem to be looking to their education as well. At the same time, the need for respect for diversity and inclusion are one of the foreheads in modern education. To respond to this changing reality, teachers are required to combine approaches that already have been established (inquiry-based approach) with approaches that can enrich the learning environment with interactivity (Alternate Reality Games, Augmented Reality) within a framework which promotes the participation of all students (Universal Design for Learning). The aim of the present research is to develop and evaluation of an inclusive inquiry-based Alternative Reality Game, enriched with elements of Augmented Reality. The data collection was carried out with outcomes tests of the learning pre-post intervention and with a questionnaire on the perceptions of students as trainees and as future teachers. The results showed the positive influence that an inclusive alternate reality game has both in terms of learning outcomes as well as creating a positive learning environment. A learning environment increases interest, active participation, cooperation and gives more opportunities to all students for substantial participationen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectΔιερευνητική μάθησηen_US
dc.subjectπολυτροπικότηταen_US
dc.subjectπαιχνίδια εναλλακτικής πραγματικότηταςen_US
dc.subjectInquiry-based learningen_US
dc.subjectalternate reality gamesen_US
dc.subjectmultimodalityen_US
dc.titleΕισάγοντας φοιτητές/φοιτήτριες του Τμήματος Νηπιαγωγών στις ιδιότητες των μαγνητών και τον μαγνητισμό μέσω ενός συμπεριληπτικού διερευνητικού επαυξημένου παιχνιδιού εναλλακτικής πραγματικότηταςen_US
dc.title.alternativeIntroducing students of kindergarten study department to the properties of magnets and magnetism through an inclusive inquiry- based Alternative Reality Gameen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record