Show simple item record

dc.contributor.advisorΜπέτσας, Ιωάννης
dc.contributor.authorΡάσκου, Βασιλική
dc.contributor.authorRaskou, Vasiliki
dc.date.accessioned2023-05-05T07:23:18Z
dc.date.available2023-05-05T07:23:18Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3508
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση στη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικούen_US
dc.description.abstractΚατά τις τελευταίες δεκαετίες, όλο και μεγαλύτερη έμφαση δίνεται στη σημασία της εκπαίδευσης και στην καθιέρωση της συνεχούς επιμόρφωσης των υπαλλήλων, τόσο του δημόσιου όσο και του ιδιωτικού τομέα. Η εκπαίδευση θεωρείται ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες της οικονομικής ανάπτυξης, τόσο στις αναπτυγμένες όσο και στις αναπτυσσόμενες χώρες και αποτελεί κύριο στόχο μιας επιχείρησης ή οργανισμού. Μέσω αυτής, οι υπάλληλοι μπορούν να ανταπεξέλθουν στις νέας διαδικασίες, στην τεχνολογική εξέλιξη, στην παγκοσμιοποίηση και στην πολυπολιτισμικότητα. Η επιμόρφωση περιλαμβάνει όλες τις οργανωμένες διαδικασίες που στοχεύουν στον εμπλουτισμό, την συμπλήρωση και την ανανέωση των γνώσεων των υπαλλήλων. Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο την διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των υπαλλήλων της Περιφερειακής Ενότητας Φλώρινας της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας. Διερευνήθηκε η στάση των υπαλλήλων απέναντι στον θεσμό της επιμόρφωσης, τα αντικείμενα που επιθυμούν να επιμορφωθούν, ο τόπος και ο χρόνος της επιμόρφωσης . Στην έρευνα έλαβαν μέρος 72 υπάλληλοι της Π.Ε. Φλώρινας διαφορετικού φύλου, διαφορετικού επιπέδου εκπαίδευσης και κλάδου καθώς και διαφορετικού χρόνου προϋπηρεσίας στο δημόσιο. Η έρευνα διεξήχθη τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο του 2018. Το εργαλείο συλλογής των δεδομένων ήταν το ερωτηματολόγιο. Έπειτα, από την ανάλυση των ερωτηματολογίων με την βοήθεια του προγράμματος Microsoft Excel, εξήχθησαν τα συμπεράσματα της έρευνας. Διαπιστώθηκε ότι οι υπάλληλοι της Π.Ε. Φλώρινας που έλαβαν μέρος την έρευνα, έχουν θετική και πολύ θετική στάση απέναντι στην προοπτική επιμόρφωσής τους, ενώ η συντριπτική πλειοψηφία παρακολουθεί προγράμματα επιμόρφωσης με δική τους πρωτοβουλία. Ο σημαντικότερος λόγος συμμετοχής τους είναι η απόκτηση νέων γνώσεων και δεξιοτήτων, επομένως η επιμόρφωση τους θα έχει θετικές επιπτώσεις στην υπηρεσία τους και μέσω αυτής θα υπάρξει καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, απλούστευση των διαδικασιών και μείωση της γραφειοκρατίας. Στο τέλος της εργασίας, παρουσιάζονται οι περιορισμοί που προέκυψαν κατά την διάρκεια διεξαγωγής της έρευνας καθώς και μελλοντικές προτάσεις. _______________________________________________________________________________________ Over the last decades, increasing emphasis has been placed on the importance of education and on the introduction of continuing training of employees, both in the public and private sector. It is considered to be one of the most important factors of economic growth, both in developed and developing countries and it is the main objective of an enterprise or an organization. On the one hand there is a need the staff’s need to cope with new processes, technological development, globalization, multiculturalism and lifelong learning. Staff training includes all the organized processes that aim to enrich, complete and renew the employees’ knowledge. The present study aims to investigate the educational needs of the employees in the regional unit of Florina in the Region of Western Macedonia. Employees’ attitudes towards training, courses and fields of interest, training’s place and frequency have been investigated. The study’s sample was 72 employees of varying gender, education, sector and duration of service, in the regional unit of Florina. The study was conducted during the months of July and August 2018. The method used to collect the data was the questionnaire. By analysing the questionnaires using Microsoft Office, the study’s results were extracted. It was found that the employees of the Regional Unit of Florina, who took part in the survey, have positive and very positive attitude towards the prospect of their training, while the vast majority attend training programs on their own initiative. The most important reason for their participation is the acquisition of new knowledge and skills, so their training will have a positive impact on their service and will provide better service to citizens, simplification of procedures and reduction of bureaucracy. At the end of this study, the limitations that arose during the study and the future suggestions are discussed.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectεπιμόρφωσηen_US
dc.subjectΠεριφερειακή Ενότητα Φλώριναςen_US
dc.subjectδημόσιος τομέαςen_US
dc.subjecttrainingen_US
dc.subjectregional unit of Florinaen_US
dc.subjectpublic sectoren_US
dc.titleΔιερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης κατάρτισης των υπαλλήλων της Περιφερειακής Ενότητας Φλώρινας της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίαςen_US
dc.title.alternativeA study on educational needs within the continuous employee training in the Regional Unit of Florina, in the Region of Western Macedoniaen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record