Show simple item record

dc.contributor.advisorΤσακιρίδου, Ελένη
dc.contributor.authorΑλεξάνδρου, Αλέξιος
dc.contributor.authorAlexandrou, Alexios
dc.date.accessioned2023-05-05T10:23:57Z
dc.date.available2023-05-05T10:23:57Z
dc.date.issued2019-10
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3520
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης- Εκπαιδευτική Ηγεσίαen_US
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία διερευνήθηκαν τα επίπεδα επαγγελματικής εξουθένωσης και ικανοποίησης των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και η επίδραση των δημογραφικών χαρακτηριστικών (φύλο , ηλικία , οικογενειακή κατάσταση , χρόνια υπηρεσίας ) , 167 εκπαιδευτικών γυμνασίων και λυκείων της Κοζάνης . Ταυτόχρονα μελετήθηκε η επίδραση της λήψης πρόσθετων ακαδημαϊκών προσόντων (πριν και μετά τον διορισμό) στην επαγγελματική εξουθένωση και ικανοποίηση . Χρησιμοποιήθηκαν η Κλίμακα Επαγγελματικής Εξουθένωσης της Maslach (Maslach Burnout Inventory, MBI) και η κλίμακα επαγγελματικής ικανοποίησης (JSS) των Warr, Cook and Wall. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι εκπαιδευτικοί βιώνουν μέτρια επίπεδα επαγγελματικής εξουθένωσης και σχετικά υψηλά επίπεδα επαγγελματικής ικανοποίησης . Επίσης ανιχνεύθηκαν μεγαλύτερες τιμές συναισθηματικής εξάντλησης και αποπροσωποποίησης στους εκπαιδευτικούς που έλαβαν μεταπτυχιακό δίπλωμα σπουδών μετά τον διορισμό τους . Τέλος η έρευνα κατέδειξε τα υψηλά επίπεδα επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών που είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος . ____________________________________________________________________________ The present study investigated the levels of occupational burnout and satisfaction of secondary education teachers as well as the influence of demographic characteristics (gender, age, marital status, years of service), 167 Kozani high schools and high schools. At the same time, the effect of receiving additional academic qualifications (before and after appointment) on job burnout and satisfaction was studied. Maslach Burnout Inventory (MBI) and Warr Satisfaction Scale (JSS) of Warr, Cook and Wall were used. The results showed that teachers experience moderate levels of burnout and relatively high levels of job satisfaction. Higher values of emotional exhaustion and deprivation were also found in teachers who received postgraduate degrees after their appointment. Finally, the research showed the high level of professional satisfaction of teachers holding a doctorate.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectεκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectεπαγγελματική εξουθένωσηen_US
dc.subjectεπαγγελματική ικανοποίησηen_US
dc.subjectsecondary school teachersen_US
dc.subjectburnouten_US
dc.subjectjob satisfactionen_US
dc.titleΔιερεύνηση του επιπέδου της Επαγγελματικής Εξουθένωσης και της Επαγγελματικής Ικανοποίησης Εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσηςen_US
dc.title.alternativeIInvestigating the Level of burnout and job Satisfaction of Secondary Teachersen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record