Show simple item record

dc.contributor.advisorΠουλακιδάκος Σταμάτης
dc.contributor.authorΠαναγοπούλου, Αντωνία
dc.date.accessioned2023-05-05T11:42:41Z
dc.date.available2023-05-05T11:42:41Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3527
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή πραγματεύεται ένα μείζον θέμα στο πεδίο της πολιτικής το οποίο είναι το πολιτικό μάρκετινγκ. Σκοπός είναι να αναλυθεί διεξοδικά μέσα από τη βιβλιογραφική επισκόπηση το πολιτικό μάρκετινγκ, όπως και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, τα οποία το καθιστούν ένα σημαντικό εργαλείο για τα άτομα που πολιτεύονται.. Πρόκειται για ένα πεδίο το οποίο ξεκίνησε να γνωρίζει μεγάλη ανάπτυξη αρχικά στην Αμερική, και λίγο αργότερα και στην Ευρώπη, ενώ πλέον πρόκειται για ένα παγκόσμιο φαινόμενο. Ειδικότερα η έννοια του πολιτικού μάρκετινγκ αποτελεί πεδίο συνάντησης πολλών διαφορετικών επιστημονικών πεδίο όπως είναι η ψυχολογία, η κοινωνιολογία, η δημοσιογραφία αλλά και οι πολιτικές επιστήμες. Η ανάγκες που προέκυψαν και ήρθε να καλύψει το πολιτικό μάρκετινγκ είναι αυτές της απόκτησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μεταξύ των πολιτικών κομμάτων σε ένα κράτος, της αύξησης των ψηφοφόρων των υποψήφιων πολιτικών μέσω της κατάλληλης χρήσης της πειθούς, αλλά και σε διεθνές επίπεδο όταν το πολιτικό κόμμα που έχει την εξουσία θέλει να παρουσιάσει τα έργα που έχει πετύχει για την χώρα. Πέρα από την καταγραφή και παράθεση των σημαντικότερων στοιχείων της βιβλιογραφικής επισκόπησης είναι σημαντικό να δούμε τα μέσα που χρησιμοποιούνται για τους σκοπούς του πολιτικού μάρκετινγκ όπως και τα αποτελέσματα που έχει πέρα από τις πολιτικές οντότητες και για την κοινωνία. This dissertation deals with a major issue in the field of politics which is political marketing. The aim is to analyze in detail through the bibliographic review political marketing, as well as its special characteristics, which make it an important tool for the people who are politicized. This is a field that began to experience great growth initially in America, and a little later in Europe, while now it is a global phenomenon. In particular, the concept of political marketing is a meeting place of many different scientific fields such as psychology, sociology, journalism and political science. The needs that have arisen and come to be met by political marketing are those of gaining a competitive advantage between political parties in a state, of increasing the votes of candidate politicians through the proper use of persuasion, but also internationally when the political party that has the government wants to present the projects it has achieved for the country. In addition to recording and listing the most important elements of the literature review, it is important to look at the means used for political marketing purposes as well as the results it has beyond political entities and society.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων.en_US
dc.subjectΠολιτικό μάρκετινγκen_US
dc.subjectΚοινωνίαen_US
dc.subjectΠολιτικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημαen_US
dc.subjectΜέσα πολιτικού μάρκετινγκen_US
dc.subjectΠροπαγάνδαen_US
dc.subjectΠολιτικήen_US
dc.subjectΔημοκρατίαen_US
dc.titleΠολιτικό μάρκετινγκ σε παραδοσιακά και σύγχρονα μέσαen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record