Show simple item record

dc.contributor.advisorΒρίγκας Μιχαήλ
dc.contributor.authorΖιώγας, Ιωάννης
dc.date.accessioned2023-05-30T08:24:49Z
dc.date.available2023-05-30T08:24:49Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3584
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως αφετηρία την ιστορική αναδρομή των ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Χρησιμοποιήθηκε ποιοτική έρευνα για να διερευνήσουμε και να ερμηνεύσουμε το γιατί και το πως ξεκίνησαν, βασιζόμενη σε μια σειρά από βιβλιογραφίες, επιστημονικά άρθρα και ιστοσελίδες. Μερικές επιπλέον αναφορές αφορούν τα παιχνίδια ως μέσο και σύστημα, τη δομή τους, τα γραφικά τους (2D, 3D), τα περιβάλλοντα κατασκευής τους και τις κατηγορίες που τα ξεχωρίζουν. Επιπλέον, αναφέρεται η σχέση των ψηφιακών παιχνιδιών με τα πολιτιστικά περιβάλλοντα και πως αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως ερμηνευτικά εργαλεία στην εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση και στην ψηφιοποίηση πολιτιστικών περιβαλλόντων. Τέλος, πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα με ερωτηματολόγιο με σκοπό τη μελέτη της εμπειρίας του χρήστη στα ηλεκτρονικά παιχνίδια και την εξοικείωσή τους με τα ψηφιακά πολιτιστικά περιβάλλοντα. This thesis is based on a historical retrospective of electronic games. Qualitative research was used to explore and interpret why and how they started, based on a series of bibliographies, scientific articles, and websites. Some additional references concern games as a medium and system, their structure, graphics (2D, 3D), their construction environments, and the categories that distinguish them. Additionally, the relationship of digital games with cultural environments is mentioned and how they can be used as interpretive tools in distance education and the digitization of cultural environments. Finally, quantitative research was conducted through a questionnaire aimed at studying the user’s experience in electronic games and their familiarity with digital cultural environments.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων.en_US
dc.subjectΗλεκτρονικά παιχνίδιαen_US
dc.subjectΨηφιακό περιβάλλονen_US
dc.subjectΠολιτιστικό περιβάλλονen_US
dc.subjectΕρμηνευτικά εργαλείαen_US
dc.subjectΕκπαίδευσηen_US
dc.subjectΚίνητραen_US
dc.subjectΠολιτιστική κληρονομιάen_US
dc.subjectΨηφιοποίησηen_US
dc.subjectΠαιχνιδοποίησηen_US
dc.titleΤα ηλεκτρονικά παιχνίδια ως ερμηνευτικά εργαλεία κατασκευής ψηφιακών πολιτιστικών περιβαλλόντωνen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record