Show simple item record

dc.contributor.advisorΚωτόπουλος, Τριαντάφυλλος
dc.contributor.authorΦιοραλντα, Γκρέτσα
dc.contributor.authorFioralda, Greca
dc.date.accessioned2023-05-31T09:37:01Z
dc.date.available2023-05-31T09:37:01Z
dc.date.issued2023-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3589
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΗ διαφορετικότητα στο πέρασμα των αιώνων, ως έννοια, απασχόλησε και συνεχίζει να απασχολεί τις ανθρωπιστικές επιστήμες και τις κοινωνικές επιστήμες. Ο όρος «διαφορετικότητα» αναφέρεται για να περιγράψουμε κάτι ή κάποιο άτομο, που έχει κάποια διαφορετικά γνωρίσματα από τα κοινώς αποδεκτά. Ως ένα κοινωνικό φαινόμενο, η διαφορετικότητα αντιμετωπίζεται πολλές φόρες στερεοτυπικά λόγω των αρνητικών προκαταλήψεων που η κοινωνία έχει κατασκευάσει για αυτήν. Τις περισσότερες φορές βλάπτονται από αυτήν την ιδεολογία οι μειονότητες. Ένα άτομο μπορεί να θεωρηθεί ή/ και να αντιμετωπιστεί διαφορετικά από τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας του και εξαιτίας της αυτοαντίληψής του, όσον αφορά δηλαδή, το βιολογικό και κοινωνικό φύλο, όπως και για τη σεξουαλική ταυτότητα. Έτσι λοιπόν, στην παρούσα εργασία θεωρήθηκε σημαντικό να εξεταστεί και να αναλυθεί η αναπαράσταση της έννοιας της διαφορετικότητας σε λογοτεχνικά βιβλία για παιδιά του νηπιαγωγείου. _______________________________________________________________________________________ Diversity, as a concept, over the centuries has occupied and continues to occupy the humanities and social sciences. The term "diversity" is used to describe something or someone that has some different characteristics from the commonly accepted ones. As a social phenomenon, diversity is often treated stereotypically because of the negative prejudices that society has constructed about it. Minorities are most often harmed by this ideology. A person may be perceived and/or treated differently from other members of their group and because of their self-perception, in terms of biological and social sex, as well as sexual identity. Thus, in this work it was considered important to examine and analyze the representation of the concept of diversity in literary books for kindergarten children.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημώνen_US
dc.subjectσεξουαλικότηταen_US
dc.subjectβιολογικό φύλοen_US
dc.subjectκοινωνικό φύλοen_US
dc.subjectsexualityen_US
dc.subjectbiological sexen_US
dc.subjectsocial sexen_US
dc.titleΗ διαφορετικότητα σε λογοτεχνικά βιβλία για παιδιά του νηπιαγωγείου στην εκπαίδευσηen_US
dc.title.alternativeFeatures of diversity in literature books for kindergarten childrenen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record