Show simple item record

dc.contributor.advisorΒακάλη. Άννα
dc.contributor.authorΜπαφτία, Φρεσκίτα
dc.contributor.authorBaftia, Freskita
dc.date.accessioned2023-06-12T10:26:33Z
dc.date.available2023-06-12T10:26:33Z
dc.date.issued2023-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3605
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία εξετάζει δύο έννοιες, την Δημιουργική Γραφή και την Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και τον τρόπο που μπορούν να αξιοποιηθούν μέσα από διδακτικές δραστηριότητες, έχοντας ως βάση το παραμύθι Γέτι η δύναμη του ακόμη της Μαρίνας Γιώτη στο Νηπιαγωγείο και στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού Σχολείου. Η Δημιουργική Γραφή από μόνη συνιστά μια έννοια που δεν έχει ένα ακριβή ορισμό παρόλα αυτά δρα ως ένα εργαλείο έκφρασης. Το ίδιο πράγμα ισχύει και για την Διαπολιτισμική Εκπαίδευση ως προς έναν ορισμό αλλά αυτό που θέλει να επιτύχει είναι η αλληλεπίδραση και ισότητας μεταξύ των παιδιών. Σε πρώτη φάση υπάρχει μια εισαγωγή που πληροφορεί για το τι επρόκειτο να ακολουθήσει στην εργασία αυτή. Επίσης γίνεται μια εκτενέστερη ανάλυση των δύο αυτών εννοιών και την θέση που έχουν στην εκπαίδευση των νηπίων και των μαθητών αλλά και την θέση τους στις δομές αυτές. Στην συνέχεια αναπτύσσει τον τρόπο που μπορεί να συνδεθεί η γλώσσα με τον πολιτισμό και το πόσο σημαντικό είναι αυτό. Σε μια δεύτερη φάση παρουσιάζεται το πρακτικός μέρος της εργασίας που ξεκινά με μια εισαγωγική σημείωση για το τι επρόκειτο να αναδειχθεί σε αυτή. Έπειτα προβάλλεται η βιογραφία και μια συνέντευξη που λήφθηκε από την συγγραφέα του παραμυθιού Μαρίνα Γιώτη για το έργο της. Ακολούθως προκύπτουν οι δραστηριότητες που οργανώθηκαν με βάση το παραμύθι αυτό για το νηπιαγωγείο από την ίδια την φοιτήτρια και παρακάτω οι δραστηριότητες που οργανώθηκαν από την ίδια την συγγραφέα και την συνάδελφό της Γεωργία Σολωμού εκπαιδευτικός και εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού για της πρώτες τάξεις του Δημοτικού. Τέλος ακολουθεί μια σύνοψη όλων όσων ειπώθηκαν και τι είναι αυτό που κρατάμε από την όλη εργασία. ________________________________________________________________________ This paper examines two concepts, Creative Writing and Intercultural Education and the way they can be used through teaching activities, based on the fairy tale Υeti the power of yet by Marina Gioti in Kindergarten and the first grades of Primary School. Creative Writing in itself constitutes a concept that does not have a precise definition yet acts as a tool of expression. The same thing applies to Intercultural Education as far as a definition is concerned but what it wants to achieve is interaction and equality between children. At first there is an introduction that informs what was to follow in this work. There is also a more extensive analysis of these two concepts and the place they have in the education of infants and students and their place in these structures. It then develops how language can be linked to culture and how important this is. In a second phase, the practical part of the paper is presented, starting with an introductory note on what was to be highlighted in it. Then the biography and an interview taken by the author of the fairy tale Marina Gioti about her work is shown. The activities based on this fairy tale for the kindergarten by the student herself and the activities organized by the author and her colleague Georgia Solomou, a teacher and theatre play animator for the first grades of primary school, follow. Finally, here is a summary of everything that was said and what we keep from the whole worken_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημώνen_US
dc.subjectδημιουργική γραφήen_US
dc.subjectδιαπολιτισμική εκπαίδευσηen_US
dc.subjectδιαπολιτισμικότηταen_US
dc.subjectcreative writingen_US
dc.subjectintercultural educationen_US
dc.subjectinterculturalismen_US
dc.titleΔημιουργική Γραφή και Διαπολιτισμική Εκπαίδευση: Διδακτικές Προτάσεις για την Προσχολική και Πρώτη Σχολική Ηλικία πάνω στο βιβλίο «Γέτι η δύναμη του ακόμη» της Μαρίνας Γιώτηen_US
dc.title.alternativeCreative Writing and Intercultural Education: Didactics Suggestions for Preschool and Early School Age on book "Yeti the power of yet" Marina Giotisen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record