Πολυμεσικές και ψηφιακές δραστηριότητες δημιουργικής γραφής για παιδιά με κώφωση
Abstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το θέμα της Αγωγής και
Εκπαίδευσης των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, και πιο συγκεκριμένα
της βαρηκοΐας-κώφωσης, καθώς επίσης και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι
μαθητές/τριες με προβλήματα ακοής, κατά την διάρκεια του μαθησιακού τους βίου
στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Μέσα από την συγκεκριμένη εργασία γίνεται
φανερός ο σπουδαίος ρόλος του μαθήματος Δημιουργικής Γραφής, του παιχνιδιού και
των δραστηριοτήτων στα παιδιά που αντιμετωπίζουν τη συγκεκριμένη δυσκολία,
ώστε αυτά να ενταχθούν ή να επανανταχθούν στην κοινωνική ζωή και να
συνεισφέρουν στην πρόοδο της κοινωνίας τους.
_____________________________________________________________________
This thesis deals with the topic of Education and Training of people with special
educational needs, and more specifically of hearing-impaired-deafness, as well as the
difficulties faced by students with hearing problems, during their learning life in
primary school education. Through this specific work, the important role of the
Creative Writing lesson, the game and the activities for the children who face this
particular difficulty becomes apparent, so that they can join or rejoin social life and
contribute to the progress of their society.