Show simple item record

dc.contributor.advisorΚαλεράντε, Ευαγγελία
dc.contributor.authorΑντωνιάδου, Φωτεινή
dc.contributor.authorAntoniadou, Foteini
dc.date.accessioned2023-06-16T08:44:04Z
dc.date.available2023-06-16T08:44:04Z
dc.date.issued2023-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3627
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΤο ζήτημα της συμμετοχής των παιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία απασχολεί έντονα την εκπαιδευτική κοινότητα. Παράλληλα, η κοινωνιολογία της παιδικής ηλικίας συμβάλλει στην διαμόρφωση ενός νέου μοντέλου σύμφωνα με το οποίο ακόμα και το πιο μικρό παιδί θεωρείται ενεργός πολίτης (Mac Naughton, 2008) και έχει δικαίωμα στην εκπαίδευση ανεξαρτήτως οικονομικών – κοινωνικών συνθηκών. Στην παρούσα πτυχιακή παρουσιάζεται η νομοθεσία που θεσπίστηκε κατά το χρονικό διάστημα 2015 έως και το 2022 και καταγράφονται οι πολιτικές που ακολουθήθηκαν, με ουδέτερο τρόπο και με απαλλαγή από τα προσωπικά πιστεύω της συγγραφέα. Πρόκειται για απόπειρα κριτικής αποτίμησης του έργου που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο μιας κυβερνητικής θητείας. Συγκεκριμένα, αναγράφονται όλα τα ΦΕΚ και οι υπουργικές αποφάσεις που θεσπίστηκαν ___________________________________________________________________________ The matter of children's participation in the educational procedure is an item of intense interest in the educational community. At the same time, the sociology of childhood contributes to the formation of a new model according to which even the youngest child is considered to be a citizen and claims a right in education no matter what the economic and social conditions are. In the present thesis the legislation enacted during the time between 2015 up to 2022 is presented and the policies followed in a neutral way and the personal beliefs of the author are written down. It is about an effort of critical evaluation of the project which was implemented in terms of one government tenure. Specifically, all Government Gazette and Ministerial Decisions enacted are written down.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημώνen_US
dc.subjectνηπιαγωγείοen_US
dc.subjectολοήμερο νηπιαγωγείοen_US
dc.subjectπροσχολική εκπαίδευσηen_US
dc.subjectkindergartenen_US
dc.subjectfull day kindergartenen_US
dc.subjectPreschool Educationen_US
dc.titleΝομοθεσία για την προσχολική εκπαίδευση (2015 – 2022): Συγκριτική προσέγγιση των πολιτικών για την εκπαίδευση.en_US
dc.title.alternativeLegislation about Preschool age 2015- ,2022 : Comparative approach of politiciens on educationen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record