Show simple item record

dc.contributor.authorΑνδρεάδη, Δανάη
dc.date.accessioned2023-06-23T09:37:03Z
dc.date.available2023-06-23T09:37:03Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationΑνδρεάδη, Δανάηen_US
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3653
dc.description.abstractΘεωρητικό υπόβαθρο: Ο κλάδος καλλυντικών αποτελεί μια βιομηχανία δισεκατομμυρίων και αξιοποιεί κάθε τεχνική που βοηθά τις εταιρείες να κερδίσουν μερίδια στο καταναλωτικό κοινό. Οι πρακτικές affiliate marketing μέσω κοινωνικών δικτύων, είναι ίσως η επικρατούσα τα τελευταία χρόνια, με προωθητικές ενέργειες και συνεργασίες με influencers να αντικαθιστούν τις παραδοσιακές πρακτικές. Επιπλέον, η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη αποτελεί μια παράμετρο που διαμορφώνει καταναλωτικές τάσεις, ιδίως όταν περιλαμβάνει περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση και βιώσιμες πρακτικές, οδηγώντας συχνά σε αύξηση του brand loyalty. Σκοπός: Η εργασία επιδιώκει να εντοπίσει τα επίπεδα στα οποία αξιοποιούνται οι πρακτικές affiliate marketing, καθώς και τα επίπεδα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης των εταιρειών καλλυντικών, μέσα από δείγμα συμμετεχόντων που εργάζονται σε αντίστοιχες εταιρείες στην Ελλάδα. Επιπλέον, επιδιώκει να εντοπίσει πιθανές συσχετίσεις ανάμεσα στα δημογραφικά στοιχεία των συμμετεχόντων και τα επίπεδα των κύριων μεταβλητών της έρευνας. Μεθοδολογία: Δημιουργήθηκε ερωτηματολόγιο 4 κατηγοριών (affiliate marketing, CSR Indicators, CSR Dimensions και δημογραφικά), το οποίο προέκυψε από σύνθεση ερωτηματολογίων παλιότερων μελετών. Για τις ανάγκες της έρευνας, χρησιμοποιήθηκε 5-βαθμη και 6-βαθμη κλίμακα Likert. Με τη βοήθεια φόρμας Google απεστάλη σε συμμετέχοντες και τα αποτελέσματα αναλύθηκαν με το στατιστικό εργαλείο SPSS v.26, διενεργώντας ελέγχους t- test/ANOVA και περιγραφική αποτύπωση μέσω όρων απαντήσεων.en_US
dc.description.sponsorshipΕπιβλέπων καθηγητής: Σαπρίκης Ευάγγελοςen_US
dc.language.isogren_US
dc.subjectΕταιρική Κοινωνική Ευθύνη, συνεργατικό μάρκετινγκ, κοινωνικά δίκτυα, καλλυντικά, καταναλωτικές τάσειςen_US
dc.titleΣυνεργατικό Μάρκετινγκ & Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη μέσω κοινωνικών δικτύων στον κλάδο των καλλυντικώνen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record