Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαπαδοπούλου, Πηνελόπη
dc.contributor.authorΠαύλη, Σοφία
dc.contributor.authorPavli, Sofia
dc.date.accessioned2023-06-23T10:27:48Z
dc.date.available2023-06-23T10:27:48Z
dc.date.issued2023-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3659
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώen_US
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια, η έννοια του σχολικού κήπου λαμβάνει όλο και μεγαλύτερες διαστάσεις στα σχολικά προγράμματα παγκοσμίως, καθώς αποτελεί ένα πολυδιάστατο εκπαιδευτικό εργαλείο το οποίο προωθεί την βιώσιμη ανάπτυξη μέσα από πεδία της ζωής και της καθημερινότητας των μαθητών. Καθώς οι γνώσεις που σχετίζονται με την βιωσιμότητα στην ελληνική εκπαίδευση δεν επαρκούν για να χρησιμοποιηθεί ένα τέτοιο εργαλείο ορθά, κρίνεται απαραίτητη, αρχικά, η ενσωμάτωση της εκπαίδευσης για την αειφόρο ανάπτυξη στη σύγχρονη παιδαγωγική. Στην παρούσα βιβλιογραφική εργασία διερευνάται η σύνδεση του σχολικού κήπου με την βιώσιμη ανάπτυξη και συγκεκριμένα με την επίτευξη των 17 στόχων της, καθώς και τη σημασία της για την νηπιακή ηλικία στη σύγχρονη εποχή. Συγκεκριμένα, εξετάζεται ο τρόπος με τον οποίο ένας σχολικός κήπος μπορεί να βοηθήσει στην επίτευξη βιώσιμης λειτουργίας του σχολείου αλλά και να χρησιμεύσει ως μέσο δημιουργίας πολιτών που θα συμβάλλουν στην επίτευξη των 17 στόχων αλλά και σε ένα πιο βιώσιμο μέλλον μέσα από τις καθημερινές τους συνήθειες. Το ερευνητικό υλικό βασίστηκε σε επιστημονικά άρθρα και περιοδικά. Οι βάσεις δεδομένων αναζήτησης ήταν το Google Scholar και το Research Gate. Συνολικά, η έρευνα οδήγησε στο συμπέρασμα ότι ένας σχολικός κήπος μπορεί να βοηθήσει στην προώθηση της περιβαλλοντικής, κοινωνικής και οικονομικής συνείδησης των παιδιών και συνεπώς στην επίτευξη των 17 στόχων βιώσιμης ανάπτυξης. ____________________________________________________________________________ In recent years, the concept of the school garden has been gaining more and more importance in school programs worldwide, as it is a multidimensional educational tool that promotes sustainable development through fields of students' lives and everyday life. As the knowledge related to sustainability in Greek education is not sufficient to use such a tool correctly, it is deemed necessary, initially, to integrate education for sustainable development in modern pedagogy. In this bibliographic work, the connection of the school garden with sustainable development and specifically with the achievement of its 17 goals, as well as its importance for early childhood in the modern era, is investigated. Specifically, it examines the way in which a school garden can help to achieve sustainable operation of the school and also serve as a means of creating citizens who will contribute to the achievement of the 17 goals and also to a more sustainable future through their daily habits. The research material was based on scientific articles and journals. Databases searched were Google Scholar and Research Gate. Overall, the research concluded that a school garden can help promote children's environmental, social and economic awareness and thus achieve the 17 sustainable development goals.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημώνen_US
dc.subjectσχολικός κήποςen_US
dc.subjectστόχοι βιώσιμης ανάπτυξηςen_US
dc.subjectβιωσιμότηταen_US
dc.subjectschool gardenen_US
dc.subjectsustainable development goalsen_US
dc.subjectsustainabilityen_US
dc.titleΟ σχολικός κήπος και οι 17 στόχοι βιώσιμης ανάπτυξης: Στστηματική βιβλιογραφική διερεύνησηen_US
dc.title.alternativeThe school garden and the 17 sustainable development goals: A systematic literature reviewen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record