Η αξιοποίηση των social media στην τουριστική ανάπτυξη μιας περιοχής - Το παράδειγμα της Κιμώλου
Abstract
Στην παρούσα εργασία θα αναλυθεί η επιρροή των social media στην επιλογή ενός τουριστικού προορισμού και ο τρόπος που λειτουργούν, με τη μελέτη να επικεντρώνεται στο παράδειγμα της Κιμώλου. Η Κίμωλος είναι ένα μικρό νησί των Κυκλάδων που έχει μεγάλα περιθώρια περαιτέρω τουριστικής ανάπτυξης και επέκτασης της καλοκαιρινής σεζόν. Θα προταθούν συγκεκριμένοι τρόποι αξιοποίησης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ώστε να γίνει πιο γνωστός ο τόπος, οι εμπειρίες που μπορεί να προσφέρει στον επισκέπτη και οι δραστηριότητες πάνω στο νησί.
Για τις ανάγκες της εργασίας έγιναν οι παρακάτω ενέργειες:
Συνεντεύξεις στον Αντιδήμαρχο του Δήμου Κιμώλου και του Υπεύθυνου της Εθελοντικής Ομάδας Κιμώλου “Κιμωλίστες”.
Ανάλυση και σύγκριση των website και των social media της Κιμώλου και των νησιών της Περιφέρειας Μήλου (Μήλος, Σίφνος, Σέριφος).
Ανάλυση του website και των social media (Instagram και YouTube) της Εθελοντικής Ομάδας “Κιμωλίστες”.
Έρευνα σχετικά με τα hashtag και τα tags που χρησιμοποιούνται από τους “Κιμωλίστες” στο Instagram και από επισκέπτες της Κιμώλου, καθώς μελετήθηκαν 100 τυχαίες δημοσιεύσεις με βάση το #kimolos και το #kimolosisland.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο και ανάλυση των αποτελεσμάτων.