Show simple item record

dc.contributor.authorΚοκοβιάδου, Χρυσούλα
dc.date.accessioned2023-06-27T09:16:05Z
dc.date.available2023-06-27T09:16:05Z
dc.date.issued2023-01
dc.identifier.citationΚοκοβιάδου, Χρυσούλαen_US
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3697
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθεί η ύπαρξη εργασιακής ικανοποίησης, η ανάλυση των παραγόντων που συντελούν στην εργασιακή ικανοποίηση των εργαζόμενων, η επίδραση της τηλεργασίας ως προς την εργασιακή ικανοποίηση ανάλογα με τα ατομικά χαρακτηριστικά των εργαζόμενων και ο ρόλος της ηγεσίας στην τηλεργασία και την εργασιακή ικανοποίηση. Η εργασία απαρτίζεται από δύο μέρη. Το πρώτο αποτελεί το εννοιολογικό και θεωρητικό πλαίσιο της έρευνας που χωρίζεται σε τρία κεφάλαια όπου πραγματοποιείται εκτενής βιβλιογραφική ανασκόπηση με την παράθεση απόψεων διαφόρων μελετητών σχετικά με τους όρους: επικοινωνία, τηλεργασία και εργασιακή ικανοποίηση. Το δεύτερο μέρος έχει μεθοδολογικό και αναλυτικό χαρακτήρα. Αποτελείται από : το τέταρτο κεφάλαιο, το οποίο περιλαμβάνει τον σχεδιασμό και τη μεθοδολογία της έρευνας, η οποία έλαβε χώρα στη Δυτική Μακεδονία και πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή 81 δημόσιων υπαλλήλων τον Νοέμβριο του 2022. Το πέμπτο κεφάλαιο, όπου αναλύονται τα αποτελέσματα της έρευνας και το έκτο κεφάλαιο, όπου αναφέρονται τα συμπεράσματα των ερευνών. Στο τέλος της εργασίας παρατίθεται η βιβλιογραφία που χρησιμοποιήθηκε και στο Παράρτημα το εργαλείο έρευνας. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν πως οι εργαζόμενοι δεν επιθυμούν τη μόνιμη υιοθέτηση της εξ αποστάσεως εργασίας και εμφανίζουν εργασιακή ικανοποίηση μετρίου βαθμού. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της τηλεργασίας είναι ο λιγότερος χαμένος χρόνος σε μετακινήσεις. Ωστόσο, παρατηρούνται αρκετά προβλήματα λόγω έλλειψης σε τεχνολογικό εξοπλισμό, στην έγκαιρη λήψη αποφάσεων και δεν έχει την ίδια αποτελεσματικότητα με την δια ζώσης εργασία. Βασικότερο μειονέκτημα όλων είναι η ελλιπής συνεργασία και η διαπροσωπική επικοινωνία που οδηγεί σε απομόνωση. Η γραφειοκρατία δεν μειώθηκε και ο φόρτος εργασίας έμεινε ο ίδιος. Επηρεάζονται οι εργασιακές σχέσεις και υπάρχει μειωμένη πρόσβαση στα δεδομένα της υπηρεσίας. Επιπλέον, παρατηρείται μέτρια εργασιακή ικανοποίηση αρχικά σε σχέση με τους συναδέλφους, τον προϊστάμενο, τις γενικές συνθήκες εργασίας, την αξιοποίηση ικανοτήτων και δεξιοτήτων και λίγη προς μέτρια ικανοποίηση αναφορικά με το αντικείμενο της εργασίας, την ηγεσία και τον Οργανισμό και τις δυνατότητες προαγωγής και εξέλιξης. Τα συμπεράσματα της έρευνας μπορούν να αξιοποιηθούν προκειμένου να γίνουν μελλοντικές έρευνες με σκοπό τον περιορισμό των προβλημάτων της τηλεργασίας και την αύξηση της εργασιακής ικανοποίησης.en_US
dc.description.sponsorshipΕπιβλέπων καθηγητής: Κωτσαλίδου Ευδοξίαen_US
dc.language.isogren_US
dc.subjectΕπικοινωνία, τηλεργασία, εργασιακή ικανοποίηση, Δημόσιοι Οργανισμοί/ Υπηρεσίεςen_US
dc.titleΤηλεργασία και Εργασιακή Ικανοποίηση στους Δημόσιους Οργανισμούς & Υπηρεσίες. Η περίπτωση της Δυτικής Μακεδονίας.en_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record