Show simple item record

dc.contributor.authorΛαπαρίδου, Κλεοπάτρα
dc.date.accessioned2023-06-27T11:09:07Z
dc.date.available2023-06-27T11:09:07Z
dc.date.issued2023-03
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3701
dc.description.abstractΕίναι γεγονός πως η σχολική διαμεσολάβηση αποτελεί καθοριστικό παράγοντα στο χώρο της εκπαίδευσης όσον αφορά στην επίλυση και στην εξάλειψη των σχολικών συγκρούσεων και του φαινομένου βίας στα σχολεία, παρόλο το γεγονός ότι δεν είναι ιδιαίτερα γνωστή στον κύκλο των εκπαιδευτικών. Κεντρικό πρόσωπο στη σχολική διαμεσολάβηση είναι ο αποτελεσματικός διευθυντής-ηγέτης, ο οποίος με τις γνώσεις και τις δεξιότητες του λειτουργεί ως μεσάζοντας για να επιλυθούν οι συγκρούσεις μεταξύ των μαθητών και φροντίζει ώστε να μην υπάρξουν τέτοιες αρνητικές συμπεριφορές στο μέλλον. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη της σχολικής διαμεσολάβησης στο χώρο της εκπαίδευσης και ο ρόλος της ηγεσίας στην ειρηνική επίλυση των συγκρούσεων μεταξύ των μαθητών. Για την καλύτερη κατανόηση του θέματος και τη διεξαγωγή ορθών συμπερασμάτων αναπτύχθηκε έρευνα με ερωτηματολόγια τα οποία διαμοιράστηκαν σε εκπαιδευτικούς στα σχολεία της Μακεδονίας.en_US
dc.description.sponsorshipΕπιβλέπουσα Καθηγήτρια: Τριαντάρη Σωτηρίαen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΛαπαρίδου Κλεοπάτραen_US
dc.subjectΣχολική Διαμεσολάβηση, Ηγεσία, Σχολικό Περιβάλλον, Συγκρούσεις, Διευθυντής, Σχολεία της Μακεδονίαςen_US
dc.subjectSchool Mediation, Leadership, School Environment, Conflicts, Principal, Macedonian Schoolsen_US
dc.titleΗ σχολική διαμεσολάβηση στο χώρο της εκπαίδευσης και ο ρόλος της ηγεσίας στην ειρηνική επίλυση των συγκρούσεων μεταξύ των μαθητών. Μελέτη περίπτωσης τα σχολεία της Μακεδονίαςen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record