Show simple item record

dc.contributor.authorΜπάτζιος, Αθανάσιος
dc.date.accessioned2023-06-28T11:29:18Z
dc.date.available2023-06-28T11:29:18Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3716
dc.description.abstractΗ αλματώδης ανάπτυξη του εμπορίου και η διασύνδεση των αγορών είναι κάποια από τα χαρακτηριστικά, τα οποία συνέβαλαν στη διαμόρφωση του σύγχρονου οικονομικού περιβάλλοντος. Η ανάγκη χάραξης μιας στρατηγικής, η οποία είναι άμεσα συνδεδεμένη με την εξωστρέφεια και την διείσδυση στις διεθνές αγορές, αναμφισβήτητα θα εξασφαλίσει την απαιτούμενη βιωσιμότητα, δίνοντας σαφή προβάδισμα, απέναντι σε αυτούς που διστάζουν και επιμένουν να δραστηριοποιούνται στα στενά όρια της εγχώριας αγοράς. Έτσι, για την επιτυχή πορεία ενός οργανισμού, αποτελεί η ικανότητά του, να ελίσσεται στο ευμετάβλητο και εύθραυστο περιβάλλον το οποίο έχει διαμορφωθεί, λόγω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης και της πανδημίας του COVID-19. Όπως ήταν αναμενόμενο οι αλλαγές αυτές δεν άφησαν ανεπηρέαστες και τις εργασιακές σχέσεις, οι οποίες σε ορισμένες περιπτώσεις ήταν επιβλαβείς, για το σύνολο του οργανισμού. Οι συγκρούσεις ήταν αναπόφευκτές με αποτέλεσμα να επιδράσουν με καταστροφικό τρόπο τόσο στη λειτουργία του όσο και στην αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητά του. Ο τρόπος διαχείρισης αυτών αναμφισβήτητα αποτελεί έναν από τους πιο καθοριστικούς παράγοντες που θα συμβάλλουν στην επίτευξη των στόχων, μέσω της σωστής, της αποτελεσματικής επικοινωνίας αλλά και της ηγεσίας. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να καταγραφούν οι απόψεις των εργαζομένων, αναφορικά με τη διαχείριση συγκρούσεων στην αίθουσα αφίξεων επιβατών από χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης και συγκεκριμένα στο Β' Τελωνείο του Αερολιμένα "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ"». Για την επίτευξη του παραπάνω σκοπού, γίνεται μελέτη του βαθμού της επίδρασης δημογραφικών, επαγγελματικών και άλλων παραγόντων σύμφωνα με την βιβλιογραφία που επηρεάζουν το υπό εξέταση ζήτημα.en_US
dc.description.sponsorshipΕπιβλέπουσα Καθηγήτρια: Κωτσαλίδου Ευδοξίαen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΜπάτζιος Αθανάσιοςen_US
dc.subjectΑερολιμένας "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ"», τελωνεία, συγκρούσεις στο χώρο εργασίας, επικοινωνία, τεχνικές διαχείρισης συγκρούσεωνen_US
dc.titleΔιαχείριση συγκρούσεων στην αίθουσα αφίξεων επιβατών από χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης. Μελέτη περίπτωσης: Β' Τελωνείο Αερολιμένα "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record