dc.contributor.author | Οικονόμου, Χαρούλα | |
dc.date.accessioned | 2023-06-28T12:27:40Z | |
dc.date.available | 2023-06-28T12:27:40Z | |
dc.date.issued | 2023-02 | |
dc.identifier.citation | Οικονόμου, Χαρούλα | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3720 | |
dc.description.abstract | Η ποιότητα και τα χαρακτηριστικά της επικοινωνίας που αναπτύσσεται εντός του
εργασιακού χώρου καθορίζουν εν πολλοίς την αποδοτικότητα και, εν τέλει, τη
βιωσιμότητα οποιουδήποτε οργανισμού, πολλώ δε μάλλον ενός με το πολυσύνθετο
έργο και τις υψηλές απαιτήσεις του Ηλεκτρονικού Εθνικού Φορέα Κοινωνικής
Ασφάλισης (e-ΕΦΚΑ). Ο e-ΕΦΚΑ καλείται να εκπληρώσει τον πολυπαραγοντικό
ρόλο ενός σύγχρονου ενιαίου φορέα ασφάλισης που θα επεξεργάζεται τα στοιχεία και
θα ικανοποιεί τα αιτήματα όλων των ασφαλισμένων πολιτών, προσφέροντας τη
δυνατότητα υπέρβασης όλων των γραφειοκρατικών και λειτουργικών προβλημάτων
που συνεπάγονταν η ύπαρξη των επιμέρους φορέων κοινωνικής ασφάλισης. Η
εκπλήρωση μιας τέτοιας κοινωνικής αποστολής μπορεί να νοηθεί αποκλειστικά εντός
πλαισίου αποτελεσματικής επικοινωνίας μεταξύ των εργαζομένων του Φορέα, τόσο
στο ίδιο ιεραρχικό επίπεδο όσο και μεταξύ διαφορετικών, ενώ εξίσου σημαντική είναι
η επικοινωνία με τους πολίτες. Η διοικητική και λειτουργική διάρθρωση του e-ΕΦΚΑ
αναπτύσσεται ως εξής: Κάθε Τοπικό Υποκατάστημα υπάγεται σε μια συγκεκριμένη
Περιφερειακή Υπηρεσία Υποστήριξης και Συντονισμού (ΠΥΣΥ), η οποία με τη σειρά
της λογοδοτεί στις αντίστοιχες Γενικές Διευθύνσεις. Κορυφή αυτής της δομής
αποτελεί το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Οι καθημερινές
λειτουργίες ενός Υποκαταστήματος περιλαμβάνουν τη διεκπεραίωση αιτημάτων από
τους πολίτες, την κάλυψη όλων των κανονισμένων ραντεβού για ασφαλιστικές
υποθέσεις και την καταχώριση καινούριων, την ανελλιπή επικοινωνία με τ' ανώτερα
διοικητικά κλιμάκια και δη την αντίστοιχη ΠΥΣΥ -πρωτίστως μέσω ηλεκτρονικής
αλληλογραφίας, τη συμμόρφωση με τροποποιήσεις/επικαιροποιήσεις πρωτοκόλλων
που στέλνουν οι Γενικές Διευθύνσεις στις ΠΥΣΥ ώστε να τις διαβιβάσουν στα
Τοπικά Υποκαταστήματα υπαγωγής. Τα όποια προβλήματα ανακύπτουν τόσο στην
εσωτερική λειτουργία του e-ΕΦΚΑ όσο και κατά την αλληλεπίδραση Φορέα -
πολιτών θα μπορούσαν ν' αποδοθούν σε ορισμένα αίτια και ν' αναζητηθούν σχετικές
λύσεις. | en_US |
dc.description.sponsorship | Επιβλέπουσα καθηγήτρια: Κωτσαλίδου Ευδοξία | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.subject | Μοντέλα επικοινωνίας, Επικοινωνία στον εργασιακό χώρο, Συγκρούσεις στον εργασιακό χώρο, δημόσιοι φορείς, e-ΕΦΚΑ, οργανωτική διάρθρωση, Τοπική Διεύθυνση Φλώρινας, ΠΥΣΥ, Γενικές Διευθύνσεις | en_US |
dc.subject | Communication Models, Communication in Workplace, Conflicts in Workplace, Public Sector Organizations, e-EFKA, organizational structure, Local Department of Florina City, Regional Services of Support and Assistance, General Administrations | en_US |
dc.title | Η επικοινωνία στους δημόσιους οργανισμούς - Μελέτη περίπτωσης ο εθνικός φορέας κοινωνικής ασφάλισης Δυτικής Μακεδονίας | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |