Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαπαδοπούλου, Πηνελόπη
dc.contributor.authorΠαπαδοπούλου, Ελένη
dc.contributor.authorPapadopoulou, Eleni
dc.date.accessioned2023-06-29T08:28:27Z
dc.date.available2023-06-29T08:28:27Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3726
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΖούμε σε μια εποχή όπου η υποβάθμιση του περιβάλλοντος είναι αισθητή και, ίσως το πιο σημαντικό, απειλούν την υγεία και την ποιότητα ζωής μας. Σήμερα, τα περιβαλλοντικά ζητήματα έχουν γίνει παγκόσμιο ζήτημα και είναι σαφές ότι οι βιομηχανικές δραστηριότητες των Ηνωμένων Πολιτειών έχουν επηρεάσει το κλίμα της Ινδίας. Αναγνωρίζεται επίσης ότι τα περιβαλλοντικά προβλήματα δεν μπορούν να επιλυθούν μόνο με τεχνολογικά μέσα. Πολύπλοκα οικονομικά και κοινωνικά φαινόμενα είναι οι βαθύτερες αιτίες των προβλημάτων περιβαλλοντικής επιβάρυνσης. Το περιβάλλον και η προστασία του έχουν γίνει ένα από τα πιο καυτά θέματα συζήτησης, τουλάχιστον σε ευημερούσες κοινωνίες σε ανεπτυγμένες χώρες όπως η Ελλάδα. Το σίγουρο είναι ότι το μέγεθος των επιπτώσεων της περιβαλλοντικής υποβάθμισης επηρεάζει και θα επηρεάσει την καθημερινότητά μας στο μέλλον. Η μεγάλη πρόκληση που αντιμετωπίζει η ανθρωπότητα είναι να διατηρήσει μια αποδεκτή ποιότητα ζωής προστατεύοντας παράλληλα τα φυσικά συστήματα που μας παρέχουν τους πόρους για να διατηρήσουμε τη ζωή στη Γη. Τα περιβαλλοντικά προβλήματα μπορούν να αντιμετωπιστούν μέσω της καλλιέργειας σεβασμού του περιβάλλοντος στα παιδιά από μικρή κι όλας ηλικία. Η περιβαλλοντική εκπαίδευση έχει ως στόχο για να κατανοήσουν τα παιδιά τη σύνδεση του ανθρώπου με το φυσικό περιβάλλον και την κοινωνία, να ευαισθητοποιηθούν για τα περιβαλλοντικά προβλήματα και να δραστηριοποιηθούν μέσω ειδικών προγραμμάτων, προκειμένου να συμμετέχουν στη γενική προσπάθεια αντιμετώπισής τους. Μέσα από τις οργανωμένες περιβαλλοντικές δραστηριότητες τα παιδιά θα κατανοήσουν το περιβάλλον στην ολότητά του, θα ευαισθητοποιηθούν στα περιβαλλοντικά ζητήματα, θα αποκτήσουν γνώσεις για το περιβάλλον όπως τις λειτουργίες του και τα προβλήματά του, θα αποκτήσουν δεξιότητες και ικανότητες για τη μελέτη και την αντιμετώπιση των περιβαλλοντικών προβλημάτων αλλά και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής θα αναπτύξουν ένα περιβαλλοντικό ήθος μέσα από την αλλαγή συμπεριφορών, στάσεων και συνηθειών και τέλος θα αναπτύξει τη διάθεση για ενεργό συμμετοχή στην προστασία και τη βελτίωση του περιβάλλοντος _________________________________________________________________________________ We live in a time when environmental degradation is noticeable and, perhaps more importantly, threatening our health and quality of life. Today, environmental issues have become a global issue and the industrial activities of the United States have affected India's climate. It is also recognised that environmental problems cannot be solved by technological means alone. Complex economic and social phenomena are the root causes of environmental pollution problems. The environment and its protection have become one of the hottest topics of discussion, at least in prosperous societies in developed countries like Greece. What is certain is that the magnitude of the impact of environmental degradation is affecting and will affect our daily lives in the future. The great challenge facing humanity is to maintain an acceptable quality of life while protecting the natural systems that provide us with the resources to sustain life on Earth. Environmental problems can be addressed by fostering respect for the environment in children from an early age. Environmental education aims to help children understand the connection between man and the natural environment and society, to become aware of environmental problems and to become active through specific programmes in order to participate in the general effort to tackle them. Through organised environmental activities, children will understand the environment in its entirety, become aware of environmental issues, acquire knowledge about the environment such as its functions and problems, acquire skills and abilities to study and address environmental problems and improve the quality of life, develop an environmental ethos through behavioural change, attitudes and habits and finally develop a willingness to actively participate in protecting and improving the environment.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημώνen_US
dc.subjectνηπιαγωγείοen_US
dc.subjectπεριβάλλονen_US
dc.subjectκλιματική αλλαγήen_US
dc.subjectkindergartenen_US
dc.subjectenvironmenten_US
dc.subjectenvironment protectionen_US
dc.titleΗ κλιματική αλλαγή στο νηπιαγωγείο: απόψεις νηπίων, αντιλήψεις και εκπαιδευτικός σχεδιασμός.en_US
dc.title.alternativeClimate change in kindergarten: perceptions and educational panning.en_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record