dc.contributor.author | Ρούφου, Αθηνά | |
dc.date.accessioned | 2023-06-29T10:35:10Z | |
dc.date.available | 2023-06-29T10:35:10Z | |
dc.date.issued | 2023-02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3733 | |
dc.description.abstract | Ενεργώντας σε ένα κόσμο που αλλάζει διαρκώς με μεγάλη ταχύτητα, με τις νέες
τεχνολογίες να παρεμβαίνουν αδιαλείπτως διαμορφώνοντας, σε αρκετές των περιπτώ-
σεων, τη καθημερινότητά μας σε συνάρτηση με τη δημιουργία ενός αβέβαιου όσο και
ασταθούς οικονομικού και κοινωνικού περιβάλλοντος εν μέσω πανδημιών και παρατε-
ταμένων οικονομικών κρίσεων, η ανάγκη εκσυγχρονισμού των δημοσίων οργανισμών /
επιχειρήσεων, φαντάζει άκρως επιβεβλημένη για την επιβίωσή του προκειμένου να α-
νταπεξέλθει στις απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής.
Γι’ αυτό το σκοπό αποτελεί πάρα πολύ σημαντικό να καταστεί απολύτως σαφές
ο σπουδαίος και βαρύνουσας σημασίας ρόλος του ανθρώπινου παράγοντα που βρίσκεται
σε άμεση συσχέτιση με τη σημασία της αποτελεσματικής διαχείρισης συγκρούσεων. Αν-
θρώπινος παράγοντας ο οποίος συνεισφέρει αναμφίβολα στην μεγιστοποίηση της παρα-
γωγικότητας και αποδοτικότητας στο Δημόσιο, στοιχείο που καταδεικνύει την ικανοποί-
ηση του πολίτη.
Βασικό εργαλείο προκειμένου να επιτευχθεί σωστή και ορθολογική διαχείριση
κρίσεων οι οποίες προέρχονται από τις εργασιακές συγκρούσεις δεν είναι άλλο από την
ηγεσία.
Στη παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται να αναδειχθεί η προσωπικότητα
και τα χαρακτηριστικά του ηγέτη – ρήτορα διαπραγματευτή, ο οποίος με βάση την κουλ-
τούρα του, τις επικοινωνιακές ικανότητες και δεξιότητες που διαθέτει συνδράμει στην
αποτελεσματικότερη διαχείριση άρα αντιμετώπιση μιας σύγκρουσης μέσα σε ένα οργα-
νισμό / επιχείρηση (Σωτηρία Α. Τριαντάρη 2020)... | en_US |
dc.description.sponsorship | Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Κωτσαλίδου Ευδοξία | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Ρούφου, Αθηνά | en_US |
dc.subject | Ηγέτης – ρήτορας, ηγεσία, διαπραγμάτευση / διαμεσολάβηση, μοντέλα ηγεσίας, διαχείριση συγκρούσεων | en_US |
dc.title | Ηγεσία και ο ρόλος της διαπραγμάτευσης στη διαχείριση συ- γκρούσεων στους δημόσιους οργανισμούς και υπηρεσίες. Μελέτη περίπτωσης: e-ΕΦΚΑ (ηλεκτρονικός Εθνικός Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης) | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |