dc.contributor.author | Γρηγοριάδου, Σοφία | |
dc.date.accessioned | 2023-06-29T12:59:12Z | |
dc.date.available | 2023-06-29T12:59:12Z | |
dc.date.issued | 2022-09 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3750 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα εργασία γίνεται αναφορά στην εργασιακή ετοιμότητα των ατόμων με ΔΑΦ. Σκοπός της έρευνας είναι να διερευνήσει τις απόψεις των εκπαιδευτών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ειδικής αγωγής για την εκπαίδευση που λαμβάνουν τα άτομα με ΔΑΦ στο σχολείο και τις δεξιότητες που αποκτούν, αλλά και το πόσο συμβάλουν στην εργασιακή ετοιμότητα τους. Το ερευνητικό εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε για τον σκοπό αυτό ήταν η συνέντευξη.
Τα αποτελέσματα έδειξαν πως στα σχολεία ΕΝΕΕΓΥΛ, γίνεται σημαντική προσπάθεια από το προσωπικό του σχολείου και τα άτομα με ΔΑΦ, λαμβάνουν όλες τις απαραίτητες γνώσεις που χρειάζονται, ωστόσο τονίστηκε η έλλειψη σε τεχνολογικό εξοπλισμό και σε εργαστήρια. Οι δεξιότητες που αποκτούν είναι σημαντικές για την εργασιακή τους αποκατάσταση αργότερα, αλλά σε κάποια θέματα είναι σημαντική η παρέμβαση και μετά την αποφοίτησή τους, χρειάζονται στήριξη και από το οικογενειακό περιβάλλον αλλά και από ειδικούς επαγγελματίες. Σημαντική είναι όμως η αντιμετώπιση της πολιτείας απέναντι στα άτομα με ΔΑΦ, όσον αφορά την εργασιακή αποκατάστασή τους καθώς δεν υπάρχουν θέσεις εργασίας και οι πολίτες δεν είναι κατάλληλα ενημερωμένοι για να δεχτούν στην επιχείρηση τους άτομα με ΔΑΦ και αυτό καθιστά δύσκολή την εύρεση εργασίας. | en_US |
dc.description.sponsorship | Επιβλέπουσα καθηγήτρια: Αλευριάδου Αναστασία | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Γρηγοριάδου, Σοφία | en_US |
dc.subject | Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, προεπαγγελματική εκπαίδευση, επαγγελματική ένταξη | en_US |
dc.title | Στάσεις και Αντιλήψεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την εργασιακή ετοιμότητα ενηλίκων στο φάσμα του αυτισμού | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |