Show simple item record

dc.contributor.advisorΕπόπτρια Καθηγήτρια: Βαμβακίδου Ιφιγένεια
dc.contributor.authorΠετράκη, Σοφία Ειρήνη
dc.contributor.other2η βαθμολογήτρια: Κωτσαλίδου Ευδοξία
dc.date.accessioned2016-10-05T08:47:05Z
dc.date.available2016-10-05T08:47:05Z
dc.date.issued2016-09
dc.identifier.other581 ΠΕΤ
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/379
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στις εθνικές εορτές στο νηπιαγωγείο και κυρίως στις απόψεις που έχουν οι νηπιαγωγοί για την ένταξη αυτών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Οι εθνικές εορτές αποτελούν ένα αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαίδευσης και δεν μπορούν να λείπουν από τα σχολεία, διότι τα παιδιά από μικρή κιόλας ηλικία θα πρέπει να γνωρίζουν την ιστορία και τον πολιτισμό της χώρας τους αλλά και για ποιο λόγο δοξάζονται κάποια συγκεκριμένα πρόσωπα και γεγονότα. Η 25η Μαρτίου και η 28η Οκτωβρίου λοιπόν, θα πρέπει να μείνουν ανεξίτηλες στη μνήμη των παιδιών καθώς δοξάζουμε τα γεγονότα που συνέβησαν αλλά και τη μνήμη όλων αυτών που αγωνίστηκαν. Βάσει λοιπόν, έρευνας που πραγματοποιήθηκε, μέσω ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε όλα τα νηπιαγωγεία της Φλώρινας, οι περισσότεροι νηπιαγωγοί επισημαίνουν απαραίτητη την ύπαρξη εθνικών εορτών στο νηπιαγωγείο καθώς αναμφισβήτητα τις θεωρούν ένα σημαντικό υπόβαθρο για τις γνώσεις που θα αποκτήσουν τα νήπια όσον αφορά το ελληνικό έθνος-κράτος. Ερευνητικό εργαλείο της έρευνας υπήρξε το ερωτηματολόγιο, το οποίο γενικότερα, αναφερόταν στο αν και κατά πόσο εντάσσουν οι νηπιαγωγοί τις εθνικές επετείους στην εκπαιδευτική διαδικασία αλλά και με ποιο τρόπο.This thesis refers to all national celebrations in kindergarten and mainly on the views that nursery governess has on the accessibility in them into the educational process. National celebrations constitutes a big part of the education and should not be dismissed from schools. Because kids from a young age have to learn the history and the culture of their country and the reason that made specific people and events glorified. The 25th March and 28th October should not be forgotten by the childish memories, because they are glorifying the events that happened in memory of all that people that have fought for their country. After a research was made with a questionnaire and shared it to all nursery in Florina, most of the nursery teachers, admitted that its necessary the existence of national celebrations. Undoubtedly they consider them as an important background for the kinds knowledge that they will gown in kindergarten conserving the Greek nation state. What helped the research was the questionnaire that was referring in general to the nursery governess if in they’re educational process consist the national celebrations and in which way.el_GR
dc.language.isoελληνικήel_GR
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel_GR
dc.subjectΕθνικές εορτέςel_GR
dc.subject28η Οκτωβρίουel_GR
dc.subject25η Μαρτίουel_GR
dc.subjectΝηπιαγωγείοel_GR
dc.subjectΈρευνα-Ερωτηματολόγιοel_GR
dc.subjectΜεθοδολογία έρευναςel_GR
dc.subjectNational Celebrationsel_GR
dc.subject28th of Octoberel_GR
dc.subjectMarch 25thel_GR
dc.subjectKindergartenel_GR
dc.subjectResearch-questionnaireel_GR
dc.subjectResearch methodologyel_GR
dc.titleΟι εθνικές εορτές στο νηπιαγωγείο. Θέσεις και απόψεις των νηπιαγωγών για την ένταξή τους στην εκπαιδευτική διαδικασίαel_GR
dc.title.alternativeThe national feasts in the kindergarten. Places and opinions of nursery teachers for their integration in the educational processel_GR
dc.typeΠτυχιακή διπλωματική εργασίαel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record