Show simple item record

dc.contributor.authorΚαραγιαννοπούλου, Μαρία
dc.date.accessioned2023-08-24T11:18:24Z
dc.date.available2023-08-24T11:18:24Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4016
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματεύεται την πράσινη επιχειρηματικότητα και την υιοθέτηση πράσινων πρακτικών στον τουριστικό κλάδο. Η παρούσα μελέτη πραγματοποιήθηκε με την μέθοδο της βιβλιογραφικής ανασκόπησης. Πιο συγκεκριμένα έγινε αναζήτηση της σύγχρονης διεθνούς βιβλιογραφίας στις βάσεις δεδομένων google scholar και science direct. Οι λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιήθηκαν ήταν : πράσινη επιχειρηματικότητα, πράσινες τεχνικές, τουριστικός κλάδος και βιώσιμη ανάπτυξη. Από τις μελέτες που προέκυψαν αποκλείστηκαν αυτές που ήταν πριν το 2005. Από την παρούσα μελέτη προέκυψε ότι η ισχυρή πράσινη εικόνα μίας εταιρείας συνδέεται με την πράσινη καινοτομία στον κλάδο του τουρισμού και της φιλοξενίας. Επιπλέον, τα αποτελέσματα έδειξαν μια ουσιαστική θετική συσχέτιση μεταξύ της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας και της πράσινης καινοτομίας. Αυτό δείχνει ότι η προώθηση της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας μπορεί να οδηγήσει σε πράσινη καινοτομία στον κλάδο των ταξιδιών και του τουρισμού. Αντίθετα, συχνά στην βιβλιογραφία παρατηρείται μια ασήμαντη θετική συσχέτιση μεταξύ της πράσινης επωνυμίας και των πράσινων πρακτικών. Αυτό υποδηλώνει ότι δεν υπάρχει συσχέτιση μεταξύ της πράσινης επωνυμίας και των πράσινων δραστηριοτήτων στις βιομηχανίες ταξιδιών και φιλοξενίας. Τα αποτελέσματα της υπάρχουσας βιβλιογραφίας δεν μπόρεσαν ξεκάθαρα να αξιολογήσουν τη συσχέτιση μεταξύ της πράσινης τιμής (green price) και της πράσινης καινοτομίας. Συνολικά, τα αποτελέσματα ρίχνουν φως στις σχέσεις μεταξύ της πράσινης επωνυμίας, της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας και της πράσινης καινοτομίας στη βιομηχανία του τουρισμού και της φιλοξενίας.en_US
dc.description.sponsorshipΕπιβλέπων καθηγητής: Σπινθηρόπουλος Κωνσταντίνοςen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΚαραγιαννοπούλου, Μαρίαen_US
dc.subjectΕπιχειρηματικότητα, τουρισμός, εκπαίδευση, πράσινες τεχνικές, πράσινο τουρισμό, πράσινο branding, πράσινη καινοτομίαen_US
dc.titleΠράσινη επιχειρηματικότητα, υιοθέτηση πράσινων πρακτικών στον τουριστικό κλάδο.en_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record