Show simple item record

dc.contributor.authorΒελεντζά, Ιωάννα
dc.date.accessioned2023-08-24T12:09:34Z
dc.date.available2023-08-24T12:09:34Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4021
dc.description.abstractΗ ραγδαία ανάπτυξη της χρήσης του διαδικτύου τις τελευταίες δύο δεκαετίες έχει αλλάξει εντελώς τον τρόπο που λειτουργούν οι επιχειρήσεις (Leeflang,et al, 2014). Το διαδίκτυο προσφέρει αμέτρητα οφέλη και η χρήση του αποτελεί ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Οι εταιρείες αυτές επωφελήθηκαν από αυτή τη νέα μορφή αποτελεσματικού Marketing. Η ανάγκη των εταιρειών για ψηφιακό Marketing αυξήθηκε άμεσα φτάνοντας σε ένα επίπεδο που να απαιτείται πλέον για να παραμείνουμε σχετικοί με την αγορά αλλά και πολλές φορές βιώσιμοι (Oswald, 2017). Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να περιγράψει τη χρησιμότητα του Ψηφιακού Marketing, καθώς και τη συμβολή του στην περαιτέρω ανάπτυξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Στην εν λόγω εργασία, επιχειρείται μία θεωρητική, αλλά και πρακτική προσέγγιση, μέσω συνεντεύξεων και δομημένων ερωτηματολογίων, για τη μελέτη του ρόλου και της σημασίας του Ψηφιακού Marketing στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.en_US
dc.description.sponsorshipΕπιβλέπων Καθηγητής: Ιωάννης Αντωνιάδηςen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΒελεντζά, Ιωάνναen_US
dc.subjectΜάρκετινγκ, Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις, Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, Ψηφιακή Ετοιμότηταen_US
dc.subjectMarketing, Digital Marketing, Small and Medium-Sized Enterprises, Social Media, Digital Readinessen_US
dc.titleH σημασία και ο ρόλος της χρήσης του ψηφιακού Marketing στις μικρομεσαίες επιχειρήσειςen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record