Show simple item record

dc.contributor.advisorΤριανταφυλλίδου Αμαλία
dc.contributor.authorΝικολαΐδης, Παύλος
dc.date.accessioned2023-10-12T06:48:41Z
dc.date.available2023-10-12T06:48:41Z
dc.date.issued2023-09
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4108
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη έρευνα στοχεύει στην αποτύπωση του τρόπου με τον οποίο οι παράγοντες της εμπειρίας καταναλωτή σε online καταστήματα μόδας πολυτελείας, όπως Farfetch, Net-a-Porter, Luisaviaroma κ.α., επηρεάζουν τη συμπεριφορά καταναλωτή σε αυτά. Από την έρευνα προκύπτουν τρεις βασικές και αλληλένδετες ομάδες παραγόντων που επηρεάζουν η μία την άλλη. Αυτές είναι: 1. Οι ενέργειες προβολής που πραγματοποιούν τα καταστήματα, 2. Τα χαρακτηριστικά της ιστοσελίδας τους και 3. Τα χαρακτηριστικά των προϊόντων τους. Οι ομάδες αυτές επιδρούν αμφίδρομα η μία στην άλλη, αποδεικνύοντας τη σημαντικότητα του σωστού συντονισμού αυτών των παραγόντων ώστε να επιτυγχάνεται η μέγιστη ευχαρίστηση του καταναλωτή. Επιπλέον, επιβεβαιώνονται σημαντικές σχέσεις ανάμεσα στο εισόδημα και το μέσο ποσό δαπάνης του καταναλωτή, καθώς και τη συχνότητα πραγματοποίησης αγορών. Παρατηρείται, εξίσου, μία προτίμηση για αποκλειστικότητες ανάμεσα στους καταναλωτές που πραγματοποιούν συχνότερα αγορές και μία προτίμηση για προϊόντα από ανερχόμενους σχεδιαστές ανάμεσα στους καταναλωτές που διαθέτουν περισσότερα χρήματα ανά αγορά. Τέλος, αποδείχτηκε η σχέση ανάμεσα στις ενέργειες προβολής των καταστημάτων και τη πιθανότητα πραγματοποίησης παρορμητικής αγοράς από τους καταναλωτές. This study aims to capture how factors affecting consumer experience in online designer fashion retailers, such as Farfetch, Net-a-Porter, Luisaviaroma, etc., influence consumer behavior within them. The study reveals three primary and interrelated groups of factors that affect each other. These are: 1. The promotional actions carried out by the retailers, 2. The characteristics of their websites, and 3. The characteristics of their products. These groups mutually influence each other, highlighting the importance of coordinating these factors correctly to achieve maximum consumer satisfaction. Furthermore, significant relationships are confirmed between income and the average amount spent by consumers per purchase, as well as purchase frequency. Additionally, there is a preference for exclusive products among consumers who make purchases more frequently and a preference for products from emerging designers among consumers who tend to spend a higher amount per purchase. Finally, the relationship between the retailers’ promotion activities and the likelihood of making an impulsive purchase by consumers is established.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων.en_US
dc.subjectΠολυτέλειαen_US
dc.subjectOnline καταστήματα μόδας πολυτελείαςen_US
dc.subjectΣυμπεριφορά καταναλωτήen_US
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοen_US
dc.subjectΜόδα πολυτελείαςen_US
dc.titleΔιαδικτυακά καταστήματα πώλησης επωνύμων προϊόντων πολυτελείας: παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά καταναλωτήen_US
dc.title.alternativeOnline designer fashion retailers: factors affecting consumer behavioren_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record