Show simple item record

dc.contributor.advisorΝικολαντωνάκης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΣακελλαρίου, Μάρθα
dc.contributor.authorSakellariou, Martha
dc.date.accessioned2023-12-14T11:30:39Z
dc.date.available2023-12-14T11:30:39Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4221
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει σκοπό να διερευνήσει αν οι µαθητές/τριες της B΄τάξης ενός Δημοτικού Σχολείου γνωρίζουν την έννοια του κρατουμένου στην πρόσθεση και αφαίρεση στο δεκαδικό σύστημα αρίθμησης. Επίσης,επιδιώκεται η διαπίστωσηκατά πόσο είναι δυνατόν να συμβάλει ο κινέζικος άβακαςσε ηλεκτρονική έκδοση, ο οποίος ως χειραπτικό υλικό προέρχεται από την ιστορία των μαθηματικών, µπορείνα αυξήσει τις ικανότητες των μαθητών στις πράξεις της πρόσθεσης και της αφαίρεσης.Στο πλαίσιο αυτό σχεδιάστηκε µια διδακτική παρέμβαση με βάση τον κινέζικο άβακα. Επιπλέον, σε αυτή ενσωματώθηκαν και στοιχεία της ιστορίας των μαθηματικών. Η παρέμβαση εφαρμόστηκε σε 5 µαθητές/τριες καιαξιολογήθηκε θετικά ως προς τη συνεισφορά του κινέζικου άβακα στην επίτευξη των στόχων της έρευνας.__________________________________________________________________________________________________________________________________________________ The present study aims to investigate whether the students of the 2ndgrade of a primary school know the concept of the carry digit in addition and subtraction in the decimal numbering system. It also seeks to find out whether the Chinese abacus in electronic version, which as a manipulative material derived from the history of mathematics, can contribute to increase students' abilities in addition and subtraction operations.In this context, a teaching intervention based on the Chinese abacus was designed. In addition, elements of the history of mathematics were incorporated into it. The intervention was implemented with 5 students and was positively evaluated in terms of the contribution of the Chinese abacus to the achievement of the research objectives.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectκινέζικος άβακαςen_US
dc.subjectκρατούμενοen_US
dc.subjectπρόσθεσηen_US
dc.subjectαφαίρεσηen_US
dc.subjectμάθηση μέσω κινητών συσκευώνen_US
dc.subjectchinese abacusen_US
dc.subjectcarry digiten_US
dc.subjectadditionen_US
dc.subjectsubtractionen_US
dc.subjectmobile learningen_US
dc.titleΗ έννοια της χρήσης του κρατούμενου στην πρόσθεση και την αφαίρεση με τη χρήση του κινέζικου άβακα σε εφαρμογή android.en_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record