Show simple item record

dc.contributor.advisorΜιχαήλ, Δόμνα
dc.contributor.authorΤσαμπούρη, Θεοδώρα
dc.contributor.authorTsampouri, Theodora
dc.date.accessioned2024-01-17T10:32:44Z
dc.date.available2024-01-17T10:32:44Z
dc.date.issued2023-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4283
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Δημόσιος Λόγος και Ψηφιακά Μέσαen_US
dc.description.abstractΟι εκπαιδευτικοί παίζουν κεντρικό ρόλο στην επιτυχή εκπαίδευση. Λόγω της πανδημίας, η δια ζώσης παρακολούθηση των μαθημάτων σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης είχε διακοπεί για περισσότερο από ένα χρόνο σε πολλές χώρες. Αυτά τα lockdown, τα οποία περιλάμβαναν τη διακοπή της δια ζώσης εκπαίδευσης σε σχολεία και πανεπιστήμια, αποτέλεσε μια σημαντική πρόκληση για τους εκπαιδευτικούς ώστε να προσαρμοστούν στη διαδικτυακή διδασκαλία. Δεδομένης αυτής της ταχείας αλλαγής μορφής, τα επίπεδα επαγγελματικού άγχους μεταξύ των εκπαιδευτικών αυξήθηκαν σημαντικά. Ο πρωταρχικός στόχος αυτής της μελέτης ήταν να αξιολογήσει το άγχος, τις πεποιθήσεις και τις στάσεις των εκπαιδευτικών για την επίπτωση που είχαν οι νέες εκπαιδευτικές συνθήκες λόγω της πανδημίας στη δουλειάς τους. Για τον σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε μια ανώνυμη, διαδικτυακή συγχρονική μελέτη με τη χρήση ενός ερωτηματολογίου που αποτελούνταν από τέσσερις ενότητες. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι πολλοί/ές καθηγητές/τριες βίωσαν άγχος κατά τη διάρκεια των lockdown, ειδικά οι γυναίκες. _________________________________________________________________________________________________________________ Educators play a central role in successful education. Due to the pandemic, education in physical presence had been suspended for more than a year in many countries at all levels of education. These lockdowns, which included the disruption of in-person learning in schools and universities, have presented a significant challenge for educators to adapt to online teaching. Given this rapid change in format, levels of occupational stress among professors have increased significantly. The primary objective of this study was to assess educators' stress, beliefs and attitudes about the impact of the pandemic on their work. For this purpose, an anonymous, online cross-sectional study was carried out using a questionnaire consisting of four sections. The results showed that many professors experienced stress during the lockdown, especially female. Future studies should identify factors that contribute to the estimation of the magnitude of exposure to stress among different types of educators to help establish better prevention measures based on the work environmenten_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectεκπαιδευτικοίen_US
dc.subjectδευτεροβάθμια εκπαίδευσηen_US
dc.subjectεξ αποστάσεως εκπαίδευσηen_US
dc.subjectπσνδημίαen_US
dc.subjecteducatorsen_US
dc.subjectsecondary educationen_US
dc.subjectdistance educationen_US
dc.subjectpandemicen_US
dc.titleΔιερεύνηση των επιπτώσεων της πανδημίας του COVID-19 στον ψυχισμό των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Στάσεις και αντιλήψεις αυτών.en_US
dc.title.alternativeInvestigating the impact of the COVID-19 pandemic on the psyche of Secondary Education Teachers. Their attitudes and perceptions.en_US
dc.typeMSc thesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record