Επιρροή του μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα
Abstract
Η Πτυχιακή Εργασία «Επιρροή του Μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα» έχει ως σκοπό την περιγραφή της τεχνολογίας του Μάρκετινγκ στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης στις μέρες μας αλλά και την επιρροή της σε αυτά.
Στην αρχή, γίνεται μία γενική εισαγωγή για τον Ορισμό του Μάρκετινγκ, την γενική σημασία του και για την ιστορική του αξία αλλά και πως και πότε ξεκίνησε.
Στην συνέχεια, γίνεται μια εισαγωγή και ιστορική αναφορά στο Social Media Marketing (SMM) όπου επεξηγούνται κάποιοι πολύ βασικοί ορισμοί. Πιο συγκεκριμένα, αναφέρονται αναλυτικά παραδείγματα των στόχων των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (ΜΚΔ) με σκοπό την κατανόηση αυτών και τι σκοπό εξυπηρετούν. Επιπλέον, αναφέρονται κάποιες Στρατηγικές των ΜΚΔ όπου έχουν εφαρμόσει επώνυμες εταιρίες με απώτερο σκοπό να αυξήσουν τα έσοδα και φυσικά την δημοτικότητα τους. Επιπρόσθετα, αναλύεται η σημασία του καταναλωτισμού στην σημερινή εποχή και η επιρροή των ΜΚΔ στη συμπεριφορά του καταναλωτή του ίδιου. Κλείνοντας το κεφάλαιο βλέπουμε τα αρνητικά και τους κινδύνους του Μάρκετινγκ μέσω των ΜΚΔ.
Τέλος, στην τελευταία ενότητα γίνεται μία αναφορά στο Διαδίκτυο των Πραγμάτων (IoT ή αλλιώς Internet of Things) τον συσχετισμό και το ρόλο του στο Social Media Marketing καθώς και οι προκλήσεις και οι προβληματισμοί που μπορεί να υπάρχουν.-------------------------------------------------------------- The Thesis "Influence of Marketing on Social Networks" aims to describe the technology of Marketing in Social Networking Media nowadays and also its influence on them.
At the beginning, there is a general introduction about the Definition of Marketing, its general meaning and its historical value as well as how and when it started.
Next, there is an introduction and historical reference to Social Media Marketing (SMM) where some very basic definitions are explained. More specifically, detailed examples of the objectives of the Social Media (SM) are mentioned in order to comprehend them and what purpose do they serve. In addition, some strategies of SM are mentioned where they have been implemented by branded/very famous companies with the ultimate goal of increasing their income and of course their popularity. Moreover, the importance of consumerism in today's era and the influence of SM on the consumer's behavior is analyzed. Closing the chapter we see the negatives and risks of SMM.
Finally, in the last section a reference is made to the Internet of Things (IoT) its correlation and role in Social Media Marketing as well as the challenges and concerns that may exist.