Ψηφιακή διαφήμιση και διαδικτυακές αγορές
Abstract
Η διαφήμιση έχει πολλαπλούς στόχους στους οποίους εσωκλείονται η επικοινωνία προς τους πελάτες καθώς και η επιθυμία της επιχείρησης να οδηγήσει τους πελάτες στην υιοθέτηση του προϊόντος και την συνεχή αγορά του για την κάλυψη μιας ανάγκης. Η διαδικτυακή διαφήμιση στηρίζεται στην ανάπτυξη των τεχνολογιών και των εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης και επιτρέπουν την στοχευόμενη επικοινωνία με το καταναλωτικό κοινό.
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση των απόψεων των χρηστών διαδικτυακών αγορών σχετικά με την επιρροή της ψηφιακής διαφήμισης στις διαδικτυακές αγορές.
Για την παρούσα μελέτη χρησιμοποιήθηκε ποσοτική μεθοδολογία μέσω ερωτηματολογίου σε καταναλωτές και τα αποτελέσματα πρόεκυψαν μέσα από το στατιστικό πακέτο SPSS. Η επιρροή του ψηφιακού μάρκετινγκ σχετίζεται άμεσα με αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά, τα καταναλωτικά πρότυπα, την παρουσία του ανταγωνισμού, την ανατροφοδότηση που αναλαμβάνουν οι πελάτες και τη διαδικτυακή παρουσία της επιχείρησης. Σημαντικό τμήμα της επιρροής αποτελούν τα ψηφιακά κανάλια διαφήμισης που αφορούν μηχανές αναζήτησης, κοινωνική δικτύωση και ηλεκτρονικές εφαρμογές που μέσα από το διαδίκτυο δημιουργούν νέες τάσεις και τμήματα επιρροής. Οι υπεύθυνοι του ψηφιακού μάρκετινγκ πρέπει να είναι πλήρως ενημερωμένοι για τις αλλαγές στο ψηφιακό περιβάλλον, και για τους νέους αλγόριθμους που προστίθενται στις μηχανές αναζήτησης----------------------------------------------- Advertising has multiple objectives that include communication to customers as well as the desire of the business to lead customers to adopt the product and continue to purchase it to meet a need. Online advertising is based on the development of social networking technologies and tools and allow targeted communication with the consumer audience.
The purpose of this research is to investigate the opinions of online shopping users regarding the influence of digital advertising on online shopping.
For this study, a quantitative methodology was used through a consumer questionnaire and the results were obtained through the SPSS statistical package.
The influence of digital marketing is directly related to changes in consumer behavior, consumption patterns, the presence of competition, feedback taken by customers and the online presence of the business. An important part of the influence is the digital advertising channels related to search engines, social networking and electronic applications that through the internet create new trends and areas of influence. Digital marketers must be fully aware of the changes in the digital environment, and the new algorithms added to the search engines.