Show simple item record

dc.contributor.advisorΤαμουτσέλης, Νικόλαος
dc.contributor.authorΛούμη, Σοφία
dc.contributor.authorLoumi, Sofia
dc.date.accessioned2025-01-20T15:53:52Z
dc.date.available2025-01-20T15:53:52Z
dc.date.issued2024-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/5319
dc.description.abstractΗ παρακάτω έρευνα με τίτλο «Ο ζωγραφικός λόγος ως μέσο ανίχνευσης της ψυχικής εικόνας των νηπίων» πραγματοποιήθηκε σε νηπιαγωγείο της Φλώρινας. Σκοπός ήταν, να μελετηθεί ο ζωγραφικός τους λόγος σε σχέση με τα χρώματα και τα υλικά που θα χρησιμοποιήσουν και να δούμε πως αυτά σχετίζονται με την ψυχική τους ανάπτυξη εκείνη την χρονική στιγμή. Μέσω των παιδικών σχεδίων μπορούν να ερμηνευθούν πολλά για τον συναισθηματικό τους κόσμο, την ψυχολογία, το αναπτυξιακό τους επίπεδο, την φαντασία τους και άλλα. Μπορούμε να πούμε πως οι ζωγραφιές των παιδιών είναι μια μαρτυρία χωρίς ψευτιά, και έχουν πολλά οφέλη ως προς την προσωπικότητα τους. Μέσω της διδασκαλίας των εικαστικών είναι απαραίτητο να προάγεται η έκφραση των παιδιών, μέσα από το παιδικό σχέδιο και κάθε άλλη δημιουργία τους. Σκοπός είναι να κατανοήσουμε την σημασία της τέχνης αυτής στο νηπιαγωγείο καθώς είναι και ένα “εργαλείο” για να αποκαλύψουμε την ψυχική τους εικόνα και τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούν το λεξιλόγιο των γραμμών και των σχημάτων στα σχέδια τους. Στο παρόν κείμενο υπάρχουν και δικές μου ζωγραφιές αλλά και συγγενών μου από την πρώιμη ηλικία, οι οποίες λαμβάνουν μέρος στην εργασία. Σε αυτή γίνεται ανάλυση στοιχείων που πρέπει να παρατηρούμε σε ένα παιδικό σχέδιο ,όπως τα χρώματα, τις γραμμές, τα σχήματα, τα υλικά και την τεχνική τους__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ The following research entitled "Painting as a means of detecting the mental health of infants" was conducted in a kindergarten in Florina. The aim was to study their painting in relation to the colors and materials they use and see how these relate to their psychology at that time. Through children's drawings a lot can be interpreted about their emotional world, psychology, developmental level, imagination and more. We can say that children's drawings are a testimony without falsehood, and have many benefits in terms of their personality. Through the teaching of visual arts it is necessary to promote children's expression through children's drawing and any other creation. The aim is to understand the importance of this art in kindergarten as it is also a "tool" to reveal their mental image. In this text there are also my own drawings and those of my relatives from an early age who take part in the research. It analyzes elements that we must observe in a children's design, such as colors, lines, shapes, materials and their techniqueen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectδημιουργική ψυχολογίαen_US
dc.subjectιχνογραφήματαen_US
dc.subjectσημεία - σύμβολαen_US
dc.subjectείδη γραμμώνen_US
dc.subjectψυχική υγείαen_US
dc.subjectcreative phychologyen_US
dc.subjecttracingsen_US
dc.subjectpoints-symbolsen_US
dc.subjecttypes of linesen_US
dc.subjectmental healthen_US
dc.titleΟ ζωγραφικός λόγος ως μέσο ανίχνευσης της ψυχικής εικόνας των νηπίωνen_US
dc.title.alternativePictorial speech aw a means of illustrating the mental image of nursery school childrenen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record