Οι γυναίκες Ρομά και η ολοκλήρωση της βασικής τους εκπαίδευσης
Abstract
Η παρούσα εργασία μελετάει τους Ρομά στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση. Αρχικά,
γίνεται λόγος για τα βασικά στοιχεία των Ρομά, όπως είναι η καταγωγή και η ιστορία
τους, η γλώσσα και η θρησκεία τους και ο ρόλος τους στην ευρύτερη κοινωνία.
Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στη διαπολιτισμική εκπαίδευση και πιο
συγκεκριμένα στον όρο της, τους στόχους και τις αρχές της, τα χαρακτηριστικά της
κοινωνίας των Ρομά, τη σύνδεσή τους με την εκπαίδευση και την ανάγκη για
διαπολιτισμική εκπαίδευση. Επίσης, στον κοινωνικό αποκλεισμό και τους τρόπους
αντιμετώπισης.
Έπειτα, παρουσιάζονται και αναλύονται τα αποτελέσματα από την ποιοτική
μέθοδο που πραγματοποιήθηκε μέσω δομημένων συνεντεύξεων σχετικά με τους
παράγοντες που επηρεάζουν την είσοδο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, οι οποίοι είναι
οικογενειακοί, οικονομικοί, κοινωνικοί και πολιτισμικοί παράγοντες.___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________This paper studies the Roma in Higher Education. First, the basics of the Roma
are discussed, such as their origin and history, their language and religion, and their role
in wider society. Then there is a reference to intercultural education and more
specifically to its term, its goals and principles, the characteristics of the Roma society,
their connection with education and the need for intercultural education. Also, in social
exclusion and ways to deal with it.
Then, the results from the qualitative method carried out through structured
interviews on the factors influencing entry into higher education, which are family,
economic, social and cultural factors, are presented and analyzed.