Η διαφοροποιημένη παιδαγωγική ως μέσο στη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο
Abstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία με θέμα "Η διαφοροποιημένη παιδαγωγική ως μέσο στη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο" αναφέρεται στους τρόπους με τους οποίους το σύγχρονο σχολείο προσπαθεί να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στις ανάγκες για ισότιμη διαχείριση ενός πολυπολιτισμικού και ετερογενούς μαθητικού πληθυσμού στο νηπιαγωγείο. Η προσπάθεια αυτή μπορεί να έχει θετικότερα αποτελέσματα όταν υλοποιούνται και αξιοποιούνται στρατηγικές που εντάσσονται στη διαφοροποιημένη παιδαγωγική, που αποτελεί μία καινοτόμα προσέγγιση του διαφορετικού. Για την υλοποίησή της ενεργοποιούνται στρατηγικές και αξιοποιούνται μέθοδοι, μέσα και υλικά αλλά και το προσωπικό ενδιαφέρον του/της νηπιαγωγού και η συνεργασία σχολείου και οικογένεια ώστε να υπάρχει κοινός στόχος και κοινές πρακτικές.