Show simple item record

dc.contributor.advisorΕπιβλέπων Καθηγητής: Ντίνας Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΑντάρα, Παρασκευή
dc.contributor.otherΒ΄ βαθμολογήτρια: Αυγητίδου Σοφία
dc.date.accessioned2017-05-08T15:15:35Z
dc.date.available2017-05-08T15:15:35Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://dspace.uowm.gr:8080/xmlui/handle/123456789/536
dc.descriptionΠτυχιακή εργασίαen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία με θέμα "Η διαφοροποιημένη παιδαγωγική ως μέσο στη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο" αναφέρεται στους τρόπους με τους οποίους το σύγχρονο σχολείο προσπαθεί να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στις ανάγκες για ισότιμη διαχείριση ενός πολυπολιτισμικού και ετερογενούς μαθητικού πληθυσμού στο νηπιαγωγείο. Η προσπάθεια αυτή μπορεί να έχει θετικότερα αποτελέσματα όταν υλοποιούνται και αξιοποιούνται στρατηγικές που εντάσσονται στη διαφοροποιημένη παιδαγωγική, που αποτελεί μία καινοτόμα προσέγγιση του διαφορετικού. Για την υλοποίησή της ενεργοποιούνται στρατηγικές και αξιοποιούνται μέθοδοι, μέσα και υλικά αλλά και το προσωπικό ενδιαφέρον του/της νηπιαγωγού και η συνεργασία σχολείου και οικογένεια ώστε να υπάρχει κοινός στόχος και κοινές πρακτικές.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectΝήπιαen_US
dc.subjectΝηπιαγωγείοen_US
dc.subjectΝηπιαγωγόςen_US
dc.subjectΔιαφοροποιημένη παιδαγωγικήen_US
dc.subjectΔιαφοροποίησηen_US
dc.subjectΕλληνική γλώσσαen_US
dc.subjectΣτρατηγικέςen_US
dc.titleΗ διαφοροποιημένη παιδαγωγική ως μέσο στη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας στο νηπιαγωγείοen_US
dc.title.alternativeDifferentiated Instruction as a Means of Greek Language teaching in nursery schoolen_US
dc.typeΠτυχιακή διπλωματική εργασίαen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record