Show simple item record

dc.contributor.advisorΝικολάου, Σουζάνα-Μαρία
dc.contributor.authorΧαλίδου, Ελένη
dc.contributor.authorChalidou, Eleni
dc.date.accessioned2025-03-20T14:04:49Z
dc.date.available2025-03-20T14:04:49Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/5588
dc.description.abstractΣτην παρούσα μεταπτυχιακή εργασία αντικείμενο μελέτης αποτέλεσαν οι αντιλήψεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα. Για την επίτευξη αυτού του σκοπού, αρχικά πραγματοποιήθηκε μία σύντομη βιβλιογραφική ανασκόπηση η οποία ανέδειξε τα βασικά σημεία στην ιστορία του ΛΟΑΤΚΙ+ κινήματος και των διεκδικήσεών του. Επιπλέον, καταγράφηκαν και παρουσιάστηκαν βασικές έννοιες που σχετίζονται με τη ΛΟΑΤΚΙ+ θεματική, όπως επίσης και οι σημαντικότερες νομοθεσίες που ψηφίστηκαν στην Ελλάδα και αφορούσαν τη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα. Στη συνέχεια, όσον αφορά το ερευνητικό μέρος της εργασίας, χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της ποσοτικής έρευνας, ως η καταλληλότερη για να διερευνήσει τις αντιλήψεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα, με εργαλείο ένα κλειστό ερωτηματολόγιο πενταβάθμιας κλίμακας, που χρησιμοποιήθηκε γι’ αυτό το σκοπό. Το ερωτηματολόγιο αυτό δημιουργήθηκε μέσω του Google Forms και διανεμήθηκε στα κοινωνικά δίκτυα, συλλέγοντας 222 απαντήσεις. Από τις απαντήσεις που συγκεντρώθηκαν αναδείχτηκε ότι οι εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης διατηρούν θετικές αντιλήψεις σχετικά με τη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα. Επιπλέον, υπήρξε διερεύνηση για την πιθανότητα συσχέτισης μεταξύ του μορφωτικού επιπέδου εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας και των αντιλήψεών τους, που όμως δεν παρουσίασε κάποιο στατιστικά σημαντικό αποτέλεσμα. Αντίθετα, εντοπίστηκε συσχέτιση μεταξύ του φύλου των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και των αντιλήψεών τους, με τις γυναίκες να εμφανίζουν θετικότερες αντιλήψεις για τη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα συγκριτικά με τους άνδρες.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________- In this thesis, the object of study was the perceptions of secondary school teachers regarding the LGBTQ+ community. In order to achieve this aim, a brief literature review was initially conducted which highlighted key points in the history of the LGBTQ+ movement and its claims. In addition, key concepts related to the LGBTQ+ issue were recorded and presented, as well as the most important legislation passed in Greece concerning the LGBTQ+ community. Then, regarding the research part of the study, the quantitative research method was used as the most appropriate to investigate secondary school teachers' perceptions about the LGBTQ+ community, using a closed questionnaire of a five-point scale as a tool, which was used for this purpose. This questionnaire was created via Google Forms and distributed on social networks, collecting 222 responses. The responses collected revealed that secondary school teachers hold positive perceptions about the LGBTQ+ community. In addition, there was an investigation into the possibility of a correlation between the educational level of secondary school teachers and their perceptions, but this did not show any statistically significant result. In contrast, a correlation was found between the gender of secondary school teachers and their perceptions, with females showing more positive perceptions of the LGBTQ+ community compared to males.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectΛΟΑΤΚΙ+en_US
dc.subjectαντιλήψειςen_US
dc.subjectεκπαιδευτικοί,en_US
dc.subjectνομοθεσίαen_US
dc.subjectLGBTQI+en_US
dc.subjectperceptionsen_US
dc.subjectteachersen_US
dc.subjectlegislationen_US
dc.titleΑντιλήψεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότηταen_US
dc.title.alternativeSecondary school teachers' perceptions of the LGBTQI+ communityen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record