Show simple item record

dc.contributor.advisorΕπιβλέπων καθηγητής: Τριαντάφυλλος Κωτόπουλος
dc.contributor.authorΖούρκου, Ρόζα
dc.contributor.otherΒ' Βαθμολογητής: Ευδοξία Κωτσαλίδου
dc.date.accessioned2017-05-30T11:30:52Z
dc.date.available2017-05-30T11:30:52Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://dspace.uowm.gr:8080/xmlui/handle/123456789/561
dc.description.abstractΗ μουσική αποτελεί ένα αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής και της δραστηριότητας του ανθρώπου και αποτελεί μια ξεχωριστή κατηγορία τέχνης. Τον συνοδεύει σε κάθε στιγμή της ζωής του, από τη βρεφική ακόμη ηλικία, κατά την οποία έρχεται σε επαφή με το νανούρισμα της μητέρας. Πράγματι, οποιαδήποτε πτυχή της ανθρώπινης ζωής και αν εξετάσει κανείς, θα εντοπίσει μια άμεση σχέση με τη μουσική. Η μουσική έχει πολλαπλές μοναδικές ιδιότητες που την έχουν καταστήσει απαραίτητο κομμάτι της ζωής. Δημιουργεί συναισθήματα χαράς και ευφορίας, ηρεμεί και χαλαρώνει, βοηθά στη συγκέντρωση, αποσυμφορίζει το μυαλό και το κάνει να ταξιδέψει σε άλλα μέρη και άλλες εποχές. Τα έντονα συναισθήματα που προκαλεί η μουσική, εκφράζονται συνηθέστερα μέσα από τις κινήσεις του σώματος και πιο συγκεκριμένα, με τον χορό, ο οποίος αποτελεί και αυτός μια ξεχωριστή κατηγορία τέχνης. Η μουσική και ο χορός, πέραν από τη δεσπόζουσα θέση που έχουν στην καθημερινή ζωή και τις ειδικές περιστάσεις, έχουν πλέον και θέση στο αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου, ξεκινώντας μάλιστα από το Νηπιαγωγείο. Ο τρόπος με τον οποίο συνδυάζονται οι δύο αυτές μορφές τέχνης για εκπαιδευτικούς και παιδαγωγικούς σκοπούς, είναι μέσω της Μουσικοκινητικής Αγωγής. Μέσα από τη Μουσικοκινητική Αγωγή, το παιδί μπορεί να αποκομίσει πληθώρα νέων γνώσεων και δεξιοτήτων, να χτίσει σχέσεις με τους συμμαθητές του και να γνωρίσει καλύτερα τον εαυτό του. Προκειμένου οι σκοποί της Μουσικοκινητικής Αγωγής να επιτευχθούν, βέβαια, πρέπει να η εισαγωγή της στο πρόγραμμα να ακολουθήσει μια συγκεκριμένη μέθοδο και να στηριχθεί πάνω σε κατάλληλες μουσικοκινητικές δραστηριότητες.en_US
dc.format.extent64 σ.
dc.language.isoελληνικήen_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectΜουσικήen_US
dc.subjectΠαραμύθιen_US
dc.subjectΚίνησηen_US
dc.subjectΧορόςen_US
dc.subjectΡυθμόςen_US
dc.subjectΜουσική αγωγήen_US
dc.subjectΝηπιαγωγείοen_US
dc.subjectΔΕΠΠΣen_US
dc.subjectMusicen_US
dc.subjectFairy taleen_US
dc.subjectRhythmen_US
dc.subjectDanceen_US
dc.subjectKindergartenen_US
dc.titleΜία μουσικοκινητική μέθοδος μέσα από ένα παραμύθι και η χρήση του στο νηπιαγωγείοen_US
dc.title.alternativeA musical-kinetic method through a fairy tale and its use in kindergartenen_US
dc.typeΠτυχιακή Εργασίαen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record