Show simple item record

dc.contributor.advisorΕπιβλέπων Καθηγητής: Κωτόπουλος Τριαντάφυλλος
dc.contributor.authorΚαραγιάννη, Βασιλική
dc.contributor.otherΕξεταστική Επιτροπή: Κωτσαλίδου Ευδοξία
dc.date.accessioned2017-06-02T06:54:23Z
dc.date.available2017-06-02T06:54:23Z
dc.date.issued2017-05
dc.identifier.other618 ΚΑΡ
dc.identifier.urihttp://dspace.uowm.gr:8080/xmlui/handle/123456789/574
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΗ εν λόγω εργασία ασχολείται με την απαραίτητη και σταθερή σχέση που πρέπει να κατέχει μια κούκλα κουκλοθέατρου στο χώρο της προσχολικής εκπαίδευσης, έτσι ώστε να μπορεί να χρησιμοποιείται σαν παιδαγωγικό εργαλείο για τον εκπαιδευτικό. Στην παρούσα εργασία θα αποσαφηνιστεί η ανάγκη για την ύπαρξη της κούκλας στο χώρο του νηπιαγωγείου, αλλά και γιατί οι άνθρωποι έχουμε την προδιάθεση από την παιδική μας κιόλας ηλικία να αγαπάμε την κούκλα του κουκλοθέατρου ή οποιαδήποτε άλλης μορφής. Επιπλέον, στο τέταρτο κεφάλαιο θα παρουσιαστεί η ιστορία του Ελληνικού κουκλοθέατρου από την αρχαιότητα ως και σήμερα, τον τρόπο που λειτουργούσε το κουκλοθέατρο, πως λειτουργεί σήμερα και η σύγκριση των περιόδων άνθισης και παρακμής του καθώς και οι τύποι κούκλων κάθε κουκλοθέατρου. Το πέμπτο κεφάλαιο αναφέρετε στο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (ΔΕΠΠΣ), ο χώρος του νηπιαγωγείου και η χρήση της κούκλας μέσα σε αυτό καθώς και ο ρόλος της θεατρικής αγωγής ως μαθησιακή περιοχή για τα νήπια. Επιπλέον, το επόμενο κεφάλαιο είναι αφιερωμένο στον μαγικό κόσμο των παραμυθιών και πως μέσα από την οπτικοποίησή τους οδηγούμαστε στην κατασκευή μιας κούκλας ή ακόμα και στην οργάνωση θεατρικής παράστασης. Στο αμέσως επόμενο κεφάλαιο παραθέτετε και το διδακτικό πακέτο για το ολοήμερο νηπιαγωγείο συστημένο από το Υπουργείο Παιδείας. Ενώ τέλος, η εργασία κλείνει με τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την βιβλιογραφία για το συγκεκριμένο θέμα. This project pays attention to the necessary and firm relation a puppet doll should hold in the area of preschool education so as to be used as a teaching tool by the teacher. In this very project the need of the dolls existence in the nursery school area will be clarified, but also why humans have a natural aptitude for loving a puppet doll or other types of dolls from childhood. Furthermore, in the fourth chapter the history of the Greek puppet show from ancient times to present time, the way the puppet show functioned, how it works today, the comparison between the periods of its prosperity and decline and also the types of puppet dolls will be presented. The fifth chapter refers to the detailed study curriculum, the nursery school area and the use of the doll in it and also the role of theatrical education as a learning area for the infants. Moreover, the following chapter refers to the magical world of fairytales and how the visualization of fairytales leads to the making of a doll or even to the organization of a theatrical performance. The instructive packet for the day long nursery school recommended by the ministry of education is cited in the following chapter. Finally, the project concludes with the conclusions resulting from the bibliography about the specific theme.en_US
dc.format.extent43 σ.
dc.language.isoελληνικήen_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectΚούκλαen_US
dc.subjectΔιαθεματικό σχέδιο εργασίαςen_US
dc.subjectΠροσχολική εκπαίδευσηen_US
dc.subjectΕκπαιδευτικόςen_US
dc.subjectDollen_US
dc.subjectCrossthematic projecten_US
dc.subjectPreschool educationen_US
dc.subjectTeacheren_US
dc.titleΗ χρήση της κούκλας ως εργαλείο στα χέρια του εκπαιδευτικού για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός διαθεματικού σχεδίου εργασίας στην Προσχολική εκπαίδευσηen_US
dc.title.alternativeThe use of the doll as a teacher's tool in planning and materializing a crossthematic project in Preschool educationen_US
dc.typeΠτυχιακή διπλωματική εργασίαen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record