Show simple item record

dc.contributor.advisorΕπιβλέπουσα Καθηγήτρια: Γρίβα Ελένη
dc.contributor.authorΜπάκα, Χριστίνα
dc.contributor.otherΒ΄ βαθμολογητής: Σέμογλου Κλειώ
dc.date.accessioned2017-06-06T07:56:59Z
dc.date.available2017-06-06T07:56:59Z
dc.date.issued2017-06
dc.identifier.other477 ΜΠΑ
dc.identifier.urihttp://dspace.uowm.gr:8080/xmlui/handle/123456789/582
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΣε αυτή την εργασία τονίζεται η σχέση που αναπτύσσεται ανάμεσα στη γλώσσα και στο πολιτισμό και στην διαπολιτισμική επίγνωση και επικοινωνία, που αποτελούν τις βασικές παραμέτρους τόσο για την προώθηση της επικοινωνίας όσο και για την αποδοχή της ετερότητας. Παράλληλα, μέσα από το προσδιορισμό των εννοιών του πολιτισμού, της πολυπολιτισμικότητας και της διαπολιτισμικότητας επιδιώκεται η ανάδειξη του περιεχομένου τους και η αποφυγή της ταύτισής τους. Ακόμα, δίνεται έμφαση στη διαμόρφωση της πολιτισμικής και της διαπολιτισμικής ταυτότητας και στη συμβολή της στην διαδικασία της κοινωνικοποίησης του ατόμου. Επισημαίνεται η αναγκαιότητα της διαπολιτισμικής ετοιμότητας για την αποτελεσματική διαχείριση της διαφορετικότητας μέσα στη σχολική τάξη και την αντιμετώπιση των προβλημάτων που ανακύπτουν. Τέλος, σε παιδαγωγικό επίπεδο παρουσιάζονται πρακτικές για την ενίσχυση της διαπολιτισμικής επίγνωσης και επικοινωνίας αξιοποιώντας τόσο λεκτικά όσο και εξωλεκτικά στοιχεία αλλά και το κινητικό παιχνίδι. Ιn this study is underlined the relation developed between the language and the culture and the intercultural awareness and communication, that constitutes the basic parameters, so for the promotion of communication as for the acceptance of variation. At the same time, through the determination of concepts of culture, the multiculturalism and interculturalism aim to the highlighting of their content and the avoidance of their identification. Moreover, emphasized the configuration of the cultural and cross-cultural identity and her contribution in the process of socialization of individual. It is pointed out the necessity of cross-cultural readiness for the effective management of diversity in the school order and the confrontation of problems that emerges. Finally, in pedagogic level are presented/ appear practices for the reinforcement of intercultural awareness and communication by using so verbal elements as extraneous elements and the movable game as well.en_US
dc.format.extent175 σ.
dc.language.isoελληνικήen_US
dc.publisherΠαιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectΠολιτισμόςen_US
dc.subjectΠολυπολιτισμικότηταen_US
dc.subjectΔιαπολιτισμικότηταen_US
dc.subjectΔιαπολιτισμική επίγνωση-αφύπνισηen_US
dc.subjectΔιαπολιτισμική επικοινωνίαen_US
dc.subjectΔιαπολιτισμική ταυτότηταen_US
dc.subjectΔιαπολιτισμική ετοιμότηταen_US
dc.subjectΕκπαιδευτικές πρακτικέςen_US
dc.subjectCivilizationen_US
dc.subjectMulticulturalismen_US
dc.subjectInterculturalismen_US
dc.subjectIntercultural awareness-awareningen_US
dc.subjectMulticultural communicationen_US
dc.subjectIntercultural identityen_US
dc.subjectIntercultural readinessen_US
dc.subjectEducational practicesen_US
dc.titleΟ Αλμπάν και ο Ελλήν σε περιπέτειες: εκπαιδευτικό υλικό για διαπολιτισμική επίγνωση σε μαθητές Δ΄ Δημοτικούen_US
dc.title.alternativeAlban and Ellin in adventures: educational material for developing primary school students intercultural awarenessen_US
dc.typeΠτυχιακή διπλωματική εργασίαen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record