Search
Now showing items 1-4 of 4
Διερεύνηση στη χρήση νοερών υπολογισμών κατά την επίλυση γραπτών λεκτικών προβλημάτων προσθετικής και πολλαπλασιαστικής δομής από μαθητές της Γ Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-02)
Η εισαγωγή των μαθητών του Δημοτικού στους γραπτούς αλγόριθμους περιορίζει τη χρήση των νοερών υπολογισμών, καθώς οι μαθητές τείνουν να χρησιμοποιούν τους παραδοσιακούς αλγόριθμους ακόμη και για πολύ απλές πράξεις. Στην ...
Παράγοντες που συνδέονται με τη συμμετοχή μαθητών με δυσκολίες μάθησης στην τάξη των μαθηματικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)
Είναι γνωστό ότι οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες δυσκολεύονται να παρακολουθήσουν
και να συμμετάσχουν στο μάθημα των μαθηματικών της τυπικής τάξης. Ωστόσο, είναι μόνο
η φύση των δυσκολιών τους που τους εμποδίζει να ...
Τα μαθηματικά της καθημερινής ζωής: μια διερεύνηση της μαθηματικής σκέψης που συγκροτείται εκτός σχολικού πλαισίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)
Η παρούσα έρευνα αφορά τα μαθηματικά της καθημερινής ζωής και αποτελεί μια διερεύνηση της μαθηματικής σκέψης που συγκροτείται στο επαγγελματικό περιβάλλον των πωλητών. Τα ερευνητικά ερωτήματα που προσεγγίζονται αφορούν τις ...
Διερεύνηση και αξιοποίηση των πόρων γνώσης μαθητών απο ποικίλα πολιτισμικά πλαίσια στη διδασκαλία των μαθηματικών στο πλαίσιο του κοινωνικού φρφοντιστηρίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-04)
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει αν η αξιοποίηση των πόρων γνώσης μαθητών από ποικίλα πολιτισμικά πλαίσια συμβάλλει στο πλαίσιο της διδασκαλίας μαθηματικών και συγκεκριμένα των ενοτήτων του εμβαδού και των ...