Search
Now showing items 1-2 of 2
Διερεύνηση στη χρήση νοερών υπολογισμών κατά την επίλυση γραπτών λεκτικών προβλημάτων προσθετικής και πολλαπλασιαστικής δομής από μαθητές της Γ Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-02)
Η εισαγωγή των μαθητών του Δημοτικού στους γραπτούς αλγόριθμους περιορίζει τη χρήση των νοερών υπολογισμών, καθώς οι μαθητές τείνουν να χρησιμοποιούν τους παραδοσιακούς αλγόριθμους ακόμη και για πολύ απλές πράξεις. Στην ...
Η σχέση της υπολογιστικής εκτίμησης με την επίλυση μαθηματικού προβλήματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-02)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι αφενός να εξετάσει την ικανότητα παιδιών και ενηλίκων στην υπολογιστική εκτίμηση και την επίλυση προβλήματος και αφετέρου να ελέγξει την ύπαρξη σχέσης ανάμεσα στις δύο ικανότητες. Για τον ...